Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jako sprzedający większość paczek wysyłam za pomocą paczkomatu. Kupującym zdarza się zwracać towar, jednak mnie często nie ma w domu i jest problem z odebraniem takie przesyłki. W chwili obecnej kupujący, który zwraca towar nie ma innej możliwości zwrotu towaru niż wysyłka na adres pocztowy sprzedającego. Myślę, że dla wielu osób byłoby dużym ułatwieniem, gdyby można było zwrócić taka przesyłkę właśnie do paczkomatu z którego została nadana. Dla InPost to też jest profit, bo kurier nie jeździ i nie denerwuje się, że znów nie ma kto przesyłki odebrać.
Czy jest możliwość dodania takiej funkcjonalności? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@rrogu Cześć. Jeśli paczka została nadana Paczkomatem, to zwrot do Paczkomatu jest jak najbardziej możliwy. Potrzebny jest tylko kod zwrotu, który może wygenerować kupujący. W naszym artykule znajdziesz więcej informacji na temat zwrotów: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Cześć @ko_alka
Chyba mnie trochę nie zrozumiałaś. Ja jestem sprzedającym. Kupujący nadaje w paczkomacie ale do mnie idzie na adres pocztowy. A chciałbym żeby trafiła do paczkomatu.
Jakieś pomysły? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@rrogu Możesz zgłosić pomysł na tym forum. Twoja sugestia ma wtedy szansę trafić do osób decyzyjnych.