Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący - osoba prywatna
Sprzedający - firma i rachunek to FV23%
Forma wysyłki SMART za 8.99 do paczkomatu z darmowym zwrotem.
Kupujący zwrócił towar bez podania przyczyny. W rozmowie @ tłumaczył że jednak towar nie jest mu potrzebny. OK ma prawo do zwrotu jak najbardziej, teraz pytanie kto ponosi koszt przesyłki? Zrobić korektę FV z pomniejszeniem za towar i oddać kwotę za towar natomiast koszt przesyłki przerzucić na kupującego?
To by było logiczne, bo nie rozumiem dlaczego miałbym ponosić koszta przesyłki w przypadku zwrotu bez podania przyczyny? W przypadku reklamacji jak najbardziej mógłbym ponieść koszta wysyłki.
Pozdrawiam
@wtracz6 No to nie rozumiesz, ma Smarta więc darmowy zwrot, oddajesz mu całość bez potrącania kosztów przesyłki zwrotnej. Ma klient Smarta i ma darmowy zwrot, zapoznaj się z regulaminem ALL. Ma także 14 dni na darmowy zwrot bez podania przyczyny.
wiem że zwrot ma darmowy i z niego skorzystał.
Przedmiot kosztował 20zł klient opłacił przesyłkę 8,99zł zrobił darmowy zwrot. Pytanie czy mam mu oddać 20zł czy 28,99zł.
20zł za towar OK ale jeśli 28,99zł to nie rozumiem dlaczego skoro zwrot nie był z mojej winy.
@wtracz6 masz oddać 28,99zł, takie są przepisy 🙂 nic z tym nie zrobisz
@wtracz6 Oddajesz mu całość tzn 28,99zł, tyle ile on zapłacił za towar wraz z przesyłką.
Kupującemu należy się zwrot kosztu towaru + kosztu wysyłki do niego. Jeśli to był Smart, kient nie zapłacił za wysykę. W takiej sytuacji oddajesz tylko koszt towaru.
Oddajesz klientowi tylko pieniądze za przesyłkę od Ciebie do niego, jeżeli wysyłka była w ramach SMART to klient nic nie płacił i nie ma co oddać, jak zapłacił za przesyłkę to należy mu się zwrot.
Za zwrot od niego do Ciebie (bez podania przyczyny) klient płaci sam (jeżeli nie ma darmowego zwrotu).
@wtracz6 jak klient nie łapie się na darmową przesyłkę i płaci 8,99 + towar to niestety jesteś w plecy. Musisz mu zwrócić najtańszy koszt transportu oferowany w danej ofercie.
@wtracz6 jak zapłacił 8,99 zł to nie był smart, jak dostałeś na konto koszty wysyłki oddajesz za towar i wysyłkę do klienta ( o ile wpłacił ), klient zwraca na swój koszt ( tu ma za darmo )
Od kiedy sprzedajesz w necie? To twój pierwszy zwrot?