anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy przysługuje mi zwrot pieniędzy 1 zł za smart paczkę ?

mrpartner
#12 Orędownik#

InPost 602290839158330112157884

Wysłana w tym samy dniu  ( zakup o godzinie 17:11 ) 

Czy teraz mam tu pisać każdą paczkę, czy mi przysługuje zwrot ? 

Czy muszę jakiś formularz wypełnić by mi wogóle przysłygiwał ? 

Czy jest jakieś darmowe narzędzie UWAGA 1 max 2 kliknięcią, że spawdzę szybko, że mi się  należy zwrot ?

A nie excel tabele sprawdzanie lub inne badziewie. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

maxr01
#17 Koryfeusz#

A masz ustawione "wysyłka natychmiast"?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

Dobre pytanie chyba tak ...

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

chyba to za mało, sprawdź to i sprawdź regulamin

ja sie w to nie bawię

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Pod warunkiem, że klient następnego dnia będzie miała paczkę dostarczoną.

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

No nie ma ale nie z mojej winy jak widać paczka nadana po 4h

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@mrpartner tak właśnie działa ten system. Paczka ma być nadana w ten sam dzień a próba doręczenia musi być na drugi dzień kalendarzowy. Musisz mieć też ustawione godziny graniczne do których przyjmujesz zamówienia (w przypadku wysyłki 1 dzień) lub ustawioną wysyłkę natychmiastową. W tym przypadku nie otrzymasz zwrotu bo przesyłka wyszła 3.03 a próba doręczenia jest 5.03

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mrpartner z lewej strony : jakośc sprzedaży/ szybkie dostawy

Tam sprawdź czy spełniasz warunki.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mrpartnertu-https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy

musisz mieć ustawioną szybką dostawę z podaną godziną graniczną oraz tu- https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moje-oferty

ustawiony czas wysyłki natycmiast lub 24H / bezpieczniej 24H /

Nadaj przesyłki zgodnie z deklaracją i jeśli w dniu następnym / kalendarzowym / przesyłkę kurier podejmie do doręczenia otrzymasz zwrot .

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

O fajnie o to mi chodziło, jak to sprawdzić 🙂 

Super na 146 paczek **piiip**...a nawet jedna nie wpadła co za ******%%###@@#$$#@$#@% ...

No i o to im chodziło 🙂 Czy Ci poj**y  zwracją za kuriera ?  czy tylko za paczkomat,, bo mam 8 przez DPD dostarczonych 

 

146 z 146 Zamówienia z czasem wysyłki do 1 dnia
67 z 146 Zamówienia opłacone przez kupujących z ustawioną godziną wysyłki tego samego dnia

Tego nie rozumiem ... ?  co to znaczy ?  tak piszą że pewnie nawet ich pracownicy tego nie rozumieją ...

8 z 146 Przesyłki dostarczone następnego dnia po zakupie
0 z 146 Przesyłki dostarczone następnego dnia z Allegro Smart!

 
 
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mrpartner nie wiem jak DPD  bo nie mam , ale za Pocztex-a zwracają 3,99

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mrpartner DPD nie masz w smarcie !!! i za to nic nie dostaniesz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mrpartner jak zakup był 17:11 to rozumiem że masz ustawioną godzinę nadania tego samego dnia na 18:00 i nadałeś po 18:00 i została doręczona następnego dnia ? jak nie to nie należy się 😞

Jak nie to ustaw https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/metody-dostawy/jak-ustawic-w-ofertach-godzine-zamowienia-...

I zmień czas wysyłki na 24h 

________
Κώστας
oznacz moderatorów