Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o pomoc przy rozwiązaniu problemu ze zwrotem wpłaty. Oto szczegóły:
NR ZWROTU
04cb7b6a-3576-11ec-90f9-8bef63b48fa2
DATA ZWROTU
zlecono 25 października 2021, 11:29
U mnie widnieje ZWRÓCONE. Proszę o pomoc,
Anna
@od_stop_do_glow Taki zwrot powinien trwać 3 dni robocze, ale nie napisano o tym w żadnym regulaminie, dlatego czasem trwa znacznie dłużej.
@od_stop_do_glow sprawdziłam to i z naszej strony wszystko wygląda prawidłowo. Ty zrobiłaś zwrot 25.10.2021r., zaksięgował się poprawnie, a kupująca powinna go otrzymać na numer konta 701******718. Jeżeli będzie miała problemy ze zlokalizowaniem tego zwrotu, przekaż jej proszę, żeby do nas napisała, wówczas będziemy mogli skonsultować się z operatorem płatności oraz przesłać jej potwierdzenie wpłaty, żeby mogła reklamować ten problem w swoim banku.
Dzień dobry, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam tego zwrotu. Sprawdziłam wszystkie przelewy przychodzące.
Pozdrawiam,
Anna Jankowska
@nutky Korzystałaś z opcji zapłaty Apple Pay. Być może konieczny będzie kontakt z tym operatorem w celu wyjaśnienia sprawy. Sugeruję takie rozwiązanie.
Dobrze, to poproszę dowód wpłaty tak abym mogła złożyć reklamację.