Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam już tego powoli dosyć. Niedługo będę musiał ogarnąć etat na zwroty i to nie przez reklamacje, ale zwroty dla wyłudzenia darmowej wysyłki w ramach Allegro Smart. No ile można się w tym ....ie babrać. Czy szanowne Allegro może wprowadzić jakiś system punktacji ilości zwrotów danego użytkownika? Mam takie zamówienia, kiedy jesteśmy w 99% pewni, że wynikają one tylko i wyłącznie z uzyskania darmowej dostawi i będziemy procesować zwrot, a jak wiadomo klienci czasami tak niechlujnie pakują zwroty, że głowa mała.
Przykładowo klient zamawia klucz kryptograficzny i część do zderzaka auta. Takie zamówienia w 99,99% przypadków kończą się zwrotem bez podania przyczyny. Do jasnego kurczaka pana.
hmmmmm... gdzieś to już czytałem , nie przypomnę sobie ....skleroza
@Good3DPrint Walisz od razu wpunkta , a wcale Ci nie pomogłem , tu chyba Kaszpirowski jest potrzebny . >co zrobić ? ,a nic innego jak podnosić ceny i golić po samej kości .
Głos, znaczy się punkt, rozpaczy...
@Good3DPrint tak , też zaczynam krzyczeć !!!!! zwykle miałem bardzo mało zwrotów , trafiały się całe miesiące bez nawet jednego , ale ostatnio nie ma dnia ,żeby coś nie wróciło , niemal wszystko na wymuszenie smarta.Tylko patzeć jak allegro śmignie nowe dopłaty bo to koszty .
Jest więcej zwrotów, bo coraz więcej osób zaczyna kombinować. Wiedzą, że Allegro nie reaguje, a Sprzedawcy są związani ustawą i stąd coraz większa popularność tego procederu.
U nas to samo, albo mania wypożyczania części samochodowych w celu sprawdzenia czy to w tym elemencie tkwi przyczyna awarii... Oczywiście zwrotu nie mogę odrzucić bo Allegro ma swoje regulaminy, na innych portalach nie mam z tym problemu gdyż klient 25 razy się zastanowi czy zamówić daną część, gdyż ew. zwrot ma na swój koszt.
@Good3DPrint @AR_Auto_Czesci Wiele razy poruszane, od dawna postulowane aby to zmodyfikować, ale Allegro milczy. Ma w tym swój cel - Sprzedawcy muszą wrzucać koszty takich zwrotów w cenę produktów - allegro z jakiegoś powodu stara się być najdroższym marketplace na rynku i chyba z sukcesem.
Myślę, że według prawa ciężko to zmodyfikować, ale ja z chęcią takiego punktowanego "zwracacza" z całą świadomością chciałbym móc u siebie zablokować, nie chcę mieć takiego klienta, wtedy by się skończyła partyzantka...
@Good3DPrint można zmodyfikować regulamin i będzie to zgodne z prawem, wystarczy zapis że darmowa wysyłka jest od kwoty 45 zł a w przypadku zwrotu części produktów darmowa już nie będzie i koszt wysyłki zostanie potrącony ze zwracanych pieniędzy !!!!
U nas też jakaś plaga. Celowo zamawiane kilka identycznych rzeczy a potem klient zostawia 1szt a reszta do zwrotu. A my jeszcze dopłacamy do Smarta.... 😕
To u Ciebie trudno rozróżnić, ale pewnie i tak widzisz z doświadczenia o co chodzi. My jak widzimy zamówienia z mega odrębnych kategorii, to w 99,99% jest to zwrot. Robimy już o to zakłady.
To widać od razu. O ile firmy na FV biorą kilka sztuk takiego samego asortymentu na raz i faktycznie nie ma zwrotów to jak osoba prywatna tak kupuje to od razu widzimy że to dla Smarta a potem będzie zwrot. Mylimy się może w 10% przypadków przy zakupie przez osobę prywatną.
@magger_online @Good3DPrint @AR_Auto_Czesci @pinsplash U mie tak to mniej więcej wygląda
@kostas11 zwroty to dla allegro koszty , trzeba by przekalkulować i wrzucać klientom jako gift kilka monet ma konto jeśli przykładowo na 10 transakcji nie było zwrotu
Przepraszam, ale to jest tak odrealniony i głupi pomysł, że finalnie myślę, że może mieć sens i zadziałać.
A teraz wyczajcie to...
Klient kupuje u mnie CO TYDZIEŃ 20szt kopert i dodaje COKOLWIEK do 40zł, potem to COKOLWIEK zwraca. ZAWSZE.
Najśmieszniejsze jest to, że jakby zakupił raz w miesiącu karton 100szt kopert to nie dość, że miałby taniej to nie musiałby łazić po 5 razy do paczkomatu ze zwrotami 🤐
Nie ma na niego sposobu, co mam zablokować? To wystawi z 20 negów bo co tydzień jedna transakcja.
Z monetami byłby dobry pomysł, ale to musi wprowadzić Allegro, a u nich wiadomo ciężko jest coś wprowadzić sensownego i pożytecznego dla sprzedawców
@Good3DPrint nie zastanawiałem się jak w innym , ale przy moim asortymencie by wypaliło
Aktualnie - ,, hmm... po co mam kombinować kiedy zrobię zwrot ,,
Wprowadziny pomysl , mam dużo produktów zużywalnych na bieżąco ,, hmm... wezmę worki , płyn do naczyń i szampon , przyda się niebawem , nie zrobię zwrotu będą monety ,,
P.S. W cudzysłowiu hipotetyczne rozważania klienta .
U nas jeszcze gorzej, a księgowa za chwilkę podniesie nam rachunek. Ponieważ mamy w ofercie kilka tysięcy pozycji i przynajmniej raz na miesiąc jedne się kończą a nowe dochodzą, na każdą sprzedaż internetową wystawiamy faktury VAT. Doszło do tego, ze miesięcznie musimy wystawić minimum 80 a niejednokrotnie ponad 100 faktur korygujących. A najgorsze w tym "cwaniackim procederze" jest to, że z zakupów dobitych do Smarta wraca niejednokrotnie towar o wartości niższej jak opłata za przesyłkę.
Dla mnie sprawa jest prosta.
WARUNKIEM SKORZYSTANIA Z DARMOWEJ DOSTAWY W RAMACH OPCJI SMART JEST DOKONANIE ZAKUPÓW NA KWOTĘ MIN. 40 PLN. ZWROT TOWARU JEST ODSTĄPIENIEM OD ZAWARTEJ UMOWY KUPNA - SPRZEDAŻY , A CO ZA TYM IDZIE UTRATĄ PRZYWILEJÓW UZYSKACH DZIĘKI SMARTOWI.
Ale jak to zazwyczaj bywa kupujący to dla serwisu ŚWIĘTE KROWY i nie można nawet na nich krzywo spojrzeć
A ja nie mam zwrotów prawie w ogóle. Albo jestem za maluczki, albo kupujący mnie kochają, albo to przez monety które są dodawane do każdego zakupu.