Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dlaczego mimo zmian wprowadzonych 03.03.2025 nie widzę spadku wartości w rubryce „zwroty” w podsumowaniu kosztów? …np. za kwiecień na jednym z kont jest tam wartość 627,56 PLN, zatem za co tak konkretnie zapłaciłem, skoro większość zwrotów była w ramach SMART i w związku z marcowymi zmianami, spodziewałem się znaczącego spadku tego obciążenia, a pozostaje ono na podobnym poziomie, jak przed 03.03.2025?
@more_poland a zwróciłeś uwagę na to , że dopłaty do smarta wystrzeliły ? ... jedno w drugie weszło .
@more_poland dokładnie jak napisał @mdrogeria opłaty wzrosły dlatego nie widzisz tego 😉
@more_poland automatyczny zwrot opłaty za dostawę przesyłki Smart! otrzymasz, jeśli klient nie odbierze przesyłki lub zwróci zakup w ramach odstąpienia od umowy.
W przypadku zwrotu części zamówienia, przeliczymy jego wartość i jeśli zakwalifikuje się do niższego przedziału cenowego, zwrócimy Ci tę różnicę.
Pamiętaj, że zwrot obejmuje wyłącznie opłatę podstawową i zobaczysz go w formie rabatu w zakładce Rozliczenia z Allegro.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule pomocowym.