anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można ponownie wygenerować etykietę smart w momencie gdy kupujący nie zdążył odebrać przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
rochinho
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

kupujący nie odebrał przesyłki smart ale nie chce odstąpić od zamówienia tylko chce aby wysłać ponownie paczkę

Czy jest szansa załatwić to w ramach pierwotnego zamówienia i bez ponoszenia jakichś dodatkowych kosztów z jego strony?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

rochinho zgodnie z regulaminem ,,smart,, bezpłatna jest tylko pierwsza przesyłka . Jeśli klient chce ponownej wysylki musi za nią zapłacić lub odstąpić od umowy i dokonać ponownego zakupu .

oznacz moderatorów
rochinho
#2 Obserwator#

Rozumiem i dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@rochinho Wyżej masz niepełną odpowiedź, działającą na niekorzyść kupującego.  Kupujący może odstąpić od umowy w takiej sytuacji i powinien to zrobić, Ty zwracasz mu pieniądze (powrót paczki jest bezpłatny), a potem klient kupuje ten sam towar ponownie, nic nie płacąc i nie dopłacając za ponowną wysyłkę w opcji Smart.

oznacz moderatorów
rochinho
#2 Obserwator#

Okej, dziękuję

Czyli tak jak napisane w poprzedniej odpowiedzi

oznacz moderatorów