Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz!
Na pytania dotyczące Allegro Lokalnie odpowiedzą eksperci - Paulina Pietrzak i Jakub Kontek.
@paulina_p_alle Business Product Manager w Allegro Lokalnie. Pasjonatka e-commerce i nowych mediów. Doświadczona ekspertka z 9 letnim doświadczeniem w tworzeniu produktów i rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów. Obecnie rozwija Allegro Lokalnie budując najlepsze miejsce dla sprzedaży przedmiotów z drugiej ręki.
@jakub_kontek produktowiec, zwinne rozwijający produkty w branży IT oraz e-commerce. W Allegro Lokalnie wspiera rozwój obszaru zakupów i transakcji.
W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi jakie pojawią się podczas webinaru, dzięki temu zawsze będą pod ręką! Dostaliśmy od Was dużo pytań, będziemy je udostępniać stopniowo, dlatego poprosimy o cierpliwość.
Dzień dobry, zgodnie z sugestią wracam z pytaniem o adres. Allegro Lokalnie nie "zaciągnęło" adresu z Allegro Głównego i adres na etykiecie jest bardzo stary. Poproszę o pomoc w aktualizacji.
Dzień dobry @kkakik! Dziękuję, że napisałaś, potwierdź proszę czy na Lokalnie ma zostać taki adres jaki jest wpisany na Twoim koncie Allegro (kod pocztowy 02-106 Warszawa)?
Tak, dokładnie ten 🙂
@kkakik okej, gotowe. Teraz w swoich adresach na Allegro Lokalnie masz już tylko ten adres 🙂
[Pytanie z webinaru]
Allegro lokalnie jest The Best jak jest aktywna promocja promowanie za 1 zł na 30 dni 🙂 Będzie jeszcze ta promocja?
Regularnie przygotowujemy dla Was nowe promocje, więc jest spora szansa, że niedługo pojawi się nowa promocja na wyróżnienia.
[Pytanie z webinaru]
Czy będzie kiedyś możliwość integracji z baselinker? Bo widze sprzedaż tylko z Allegro ale z opcji lokalnie niestety nie widać zamówień.
Dziękujemy za sugestie. Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania.
[Pytanie z webinaru]
Czy zwroty są możliwe? Jeśli tak, to czy wygląda to podobnie jak w allegro?
Jeśli sprzedającym jest osoba fizyczna (konto zwykłe) to taki sprzedający nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu od kupującego rozumianego jako prawo odstąpienia od umowy. Czyli jeśli kupujący się rozmyśli i będzie chciał zwrócić zakup to sprzedający może, ale nie musi zgodzić się na przyjęcie zwrotu. W takich przypadkach zasady dotyczące zwrotu strony ustalają między sobą, czyli określają jak zostanie wysłany zwrot i jak dojedzie do zwrotu pieniędzy za zakup.
Jeśli sprzedającym jest przedsiębiorca (konto firma) to taki sprzedający ma obowiązek prawny przyjęcia zwrotu od kupującego, który np. rozmyślił się po zakupie i chce oddać przedmiot. W takich przypadkach koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie kupującego, chyba że strony transakcji ustalą inaczej.
[Pytanie z webinaru]
Czy będzie możliwość wyszukiwania jednego ze swoich ogłoszeń zamiast żmudnego przeglądania ich strona po stronie?
Dziękujemy za wskazówkę. W tym momencie nie jesteśmy w stanie określić kiedy taka zmiana zostanie wdrożona.
[Pytanie z webinaru]
Czy jest opcja włączenia wyróżnienia już po opublikowaniu ogłoszenia? Nie widzę w opcji edycji.
Oczywiście, można dodać wyróżnienie do ogłoszenia, także po opublikowaniu. Ścieżka (dla wersji na komputer) wygląda następująco:
wejdź w Moje Allegro Lokalnie >> Moje ogłoszenia >> Aktywne >> pod wybranym ogłoszeniem wybierz “Wyróżnij Ogłoszenie” >> przejdziesz do edycji ogłoszenia i w tym miejscu możesz wybrać wariant wyróżnienia >> następnie wybierz “zapisz zmiany” i gotowe!
[Pytanie z webinaru]
Czy jest planowane wprowadzenie systemu ocen sprzedających?
Wiemy jak wiarygodność i bezpieczeństwo są ważne dla naszych kupujących, dlatego staramy się dostarczyć obiektywnych informacji o sprzedających takich, jak od jak dawna jest na Allegro oraz jak często sprzedaje. Allegro Lokalnie dedykowane jest okazjonalnym sprzedającym, dlatego ewentualny system ocen będzie dostosowany do charakteru naszego serwisu.
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego w A.Lokalnie kiedy wystawiam przedmiot zakończony ponownie po przez Wystaw Podobnie nie ładują się wraz z tytułem, treścią również zdjęcia jak było czy jest na Allegro Normalnym? To jest bardzo niewygodne, strata czasu gdyż trzeba od nowa wyszukiwać na kompie zdjęcia, wgrywać je do odpowiedniej aukcji?
Bardzo dziękujemy za sugestię, weźmiemy ją pod uwagę przy planowaniu nowych wdrożeń.
[Pytanie z webinaru]
Jak sprzedać produkt gdzie wartość przesyłki przekracza wartość przedmiotu?