anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[26.10] [23.11] [17.01] Pytasz i wiesz - pierwsze kroki na Allegro

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

W tym wątku po webinarach z serii Pytasz i wiesz  - pierwsze kroki na Allegro, znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi jakie pojawiły się podczas spotkania.


Na Wasze pytania odpowiedzą:

la_nika_0-1697615457826.png

Ania @KwiatkowaPani  to szkoleniowiec z pasji, organizator z doświadczenia, inżynier z wykształcenia. Obecnie w Allegro zajmuje się organizacją i prowadzeniem szkoleń, których celem jest wzmocnienie sprzedaży i dostarczenie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy na temat prowadzenia biznesu internetowego.

 

la_nika_4-1697460864068.png

Marta @martaowczarzak  w Allegro od 5 lat wspiera sprzedających i angażuje się w tematy związane z prowadzeniem sprzedaży na Allegro. Obecnie dba o jakość i rozwój doradców, którzy codziennie pomagają sprzedającym na każdym etapie sprzedaży. Prowadzi szkolenia on-line, na których przekazuje praktyczną wiedzę dotyczącą rozwoju biznesu na Allegro.

la_nika_6-1697460986304.png

Joanna @j_puslednik  w Allegro od ponad 4 lat wspiera Sprzedających w tematyce pozakupowej, w szczególności w obszarze dyskusji, komentarzy oraz praw konsumenta. Obecnie pracuje w Zespole dbającym o jakość i rozwój Doradców, którzy codziennie odpowiadają na pytania Sprzedających, m.in. przygotowuje materiały edukacyjne, prowadzi szkolenia, analizuje wyniki oraz uczestniczy w tworzeniu i usprawnianiu procesów, dbając przy tym o naszych Sprzedających.

la_nika_7-1697461091858.png

Olga @olga_stawska  na co dzień pomaga polskim i zagranicznym sprzedawcom w pierwszych krokach na Allegro. Wspiera ich w procesie rejestracji konta firmowego, konfiguracji ustawień sprzedaży oraz wystawianiu ofert. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, aby ułatwiać start sprzedającym na naszej platformie. Osiągane przez nich sukcesy są dla niej źródłem wielkiej satysfakcji.

la_nika_0-1701260299687.png

Asia @joanna_soldynska w Allegro już prawie 4 lata. Na co dzień pomaga stawiać pierwsze kroki na Allegro nowym Sprzedającym (po polsku, angielsku i niemiecku).

 

la_nika_8-1697461151025.png

Marta @Blacky_87  jest ekspertką w dziedzinie komunikacji cyfrowej i automatyzacji marketingu. W Allegro odpowiada za obszar promocji metod dostaw w dziale Delivery Experience. Poza pracą zajmuje się działalnością społeczną w obszarze technologii obywatelskich, ograniczenia wytwarzania odpadów i zrównoważonego transportu.

 

la_nika_9-1697461248322.png

Mateusz @m_janikowski  pracuje Allegro od 2022 roku. Wcześniej, przez blisko 8 lat tworzył i wdrażał strategie sprzedażowe na platformie Allegro dla kluczowych Sprzedających. Współpracował również ze sklepami ze strefy marek Allegro, pomagając im we wdrożeniu na platformę. Aktualnie zajmuje się współpracą ze sprzedającymi w zakresie szybkich i wygodnych metod dostaw Allegro One i rozwoju ich biznesu. Odpowiada za sprzedaż metody Allegro One na Allegro.

la_nika_10-1697461297044.png

Sławek @s_smietanski pracuje w Allegro od ponad 2 lat, obecnie jako Partner Support Specialist. Na co dzień zajmuje się kluczową obsługą Partnerów VIP, których wspiera w sprzedaży na Allegro. Odpowie na Wasze pytania na temat opłat oraz zwrotów prowizji w naszym serwisie.

la_nika_1-1697460523227.png

Romana @r_anisimow z zespołu Jakości oferty, która zajmuje się weryfikacją ofert pod kątem naruszeń regulaminowych. Czuwa nad kluczowymi elementami oferty takimi jak zdjęcia, opis oraz parametry. Dba o eliminowanie niedozwolonych przedmiotów z serwisu. Rozwieje Wasze wątpliwości dotyczące głównych elementów oferty oraz zasad dotyczących sprzedaży poszczególnych przedmiotów.

la_nika_2-1697460643382.png

Aleksandra @a_czajkowsk  jest prawniczką z kilkuletnim doświadczeniem, która od ponad 2 lat pracuje w Allegro jako specjalistka ds. jakości oferty i prawa konsumenckiego. Dba o poprawność i jakość ofert wystawianych na Allegro oraz ich zgodność z regulaminem serwisu i obowiązującym prawem. 

la_nika_0-1705581404484.jpeg

@k_owczarek1 w Allegro pracuje od 6 lat, z czego 3 lata wspierała sprzedawców w tematach związanych z wystawianiem ofert, logistyką, jakością sprzedaży, obsługą zamówień i narzędzi dostępnych w serwisie. Obecnie zajmuje się obszarami związanymi z Katalogiem produktów Allegro (produktyzacją) oraz parametryzacją.


Zachęcam do udziału w webinarach i zadawania pytań naszym Ekspertom! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
210 ODPOWIEDZI 210

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Jeśli masz ustawiony zwrot na terenie Polski, Allegro pokrywa koszt zwrotu za kupującego w ramach Smart!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Jak wprowadzić jako sprzedający opcję SMART dla kupujących, czy /ile nas to kosztuje?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Wystarczy, że spełnisz wszystkie warunki, a Smart! pojawi się przy Twoich ofertach w ciągu maksymalnie 24h. Jeśli masz konto firmowe i realizujesz wysyłkę z Polski:

1/ zdobądź 5 unikalnych ocen i utrzymuj procent poleceń na poziomie 98% lub zostań Super sprzedawcą lub utrzymuj jakość sprzedaży na poziomie Neutralnym lub wyższym (warunek dotyczący jakości sprzedaży to promocja, która obowiązuje do 11 lutego 2024)

2/ udostępnij warunki zwrotów w ofercie

3/ udostępnij w swoich ofertach:

  • co najmniej 2 metody dostawy do drzwi z listy metod kwalifikujących
  • co najmniej 3 metody dostawy do punktów odbioru lub automatów paczkowych z listy metod kwalifikujących, w tym Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier)

Szczegółowe informacje zamieściliśmy w artykule.


Jeśli chodzi o koszty przesyłek, Allegro pokrywa część tych kosztów. Wysokość kosztu, jaki Ty płacisz za wysyłkę, zależy od wartości zamówienia i metody dostawy. Dokładne stawki możesz sprawdzić w artykule.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Jak zmienić cenę dostawy w ofercie?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Koszty przesyłki określasz podczas tworzenia cennika dostaw - tam też możesz je zmienić. Wystarczy, że przejdziesz do zakładki Ustawienia dostawy, znajdziesz cennik, który Cię interesuje i klikniesz [zmień].
Możesz utworzyć więcej cenników i przypisywać je do wybranych ofert w zakładce
Mój asortyment. Wystarczy, że zaznaczysz wybrane oferty na liście i skorzystasz z grupowej edycji (zielony pasek na dole strony, opcja: Edytuj > Cennik dostaw).
Zachęcam do zapoznania się z
artykułem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy jest jakieś ograniczenie w ilości sprzedawanych produktów w ramach abonamentu, czy abonament jest za jakieś dodatkowe usługi?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

W Abonamencie nie ma ograniczenia co do ilości sprzedawanych produktów.
Jak wykupisz Abonament, udostępnimy Ci funkcjonalności, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą na Allegro. Są to między innymi: Allegro Analytics, Twój Sklep, banery na liście ofert, serie produktowe czy tagi ofertowe. Jeśli będziesz korzystać z Abonamentu, nie będziemy Ci naliczać
jednostkowej opłaty transakcyjnej

Wszystkie opcje w Abonamencie opisaliśmy w artykule.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy w ramach abonamentu podstawowego nie płacę już więcej prowizji na korzystanie platformy?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Jeśli korzystasz z Abonamentu, nadal obowiązuje Cię prowizja od sprzedaży, zgodnie z cennikiem. Jednak nie będziemy Ci naliczać jednostkowej opłaty transakcyjnej

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy można łączyć produkty w zestawy i je dodatkowo rabatować np. kupując produkt A i produkt B klient otrzymuje rabat lub stosować rabaty przy większej ilości niż 1 szt. np. dodatkowy rabat np. 10% przy zakupie 2 szt., lub więcej?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

k_owczarek1
Ekspert Allegro.pl
Obecnie na Allegro mamy dwa narzędzia do tworzenia zestawów.

  1. Zestawy produktowe, które z założenia służą do wystawienia oferty, która jest zróżnicowana pod względem asortymentu  lub klient może w niej kupić wielokrotność danego produktu. Informacje o takim zestawie wyświetlamy na liście z wynikami wyszukiwania i na stronie z produktem. Więcej info w tym artykule.

  2. Zestawy ofertowe to bezpłatne narzędzie, które pozwala wypromować wybrane oferty. Sprzedający z aktywnych ofert może stworzyć dowolny zestaw, a  następnie dodać rabat, który przewiduje obniżoną cenę np. o 15% przy zakupie kilku sztuk tego samego przedmiotu, lub kilku dowolnych przedmiotów ze swojej oferty. 
    Informacje o zestawie i rabacie wyświetlamy na stronie produktu - w sekcji Kup razem i możemy wyświetlać na liście z wynikami wyszukiwania (po uprzednim zgłoszeniu). Więcej info o tym jak tworzyć zestawy ofert znajdziecie w tym artykule
oznacz moderatorów