anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[26.10] [23.11] [17.01] Pytasz i wiesz - pierwsze kroki na Allegro

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

W tym wątku po webinarach z serii Pytasz i wiesz  - pierwsze kroki na Allegro, znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi jakie pojawiły się podczas spotkania.


Na Wasze pytania odpowiedzą:

la_nika_0-1697615457826.png

Ania @KwiatkowaPani  to szkoleniowiec z pasji, organizator z doświadczenia, inżynier z wykształcenia. Obecnie w Allegro zajmuje się organizacją i prowadzeniem szkoleń, których celem jest wzmocnienie sprzedaży i dostarczenie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy na temat prowadzenia biznesu internetowego.

 

la_nika_4-1697460864068.png

Marta @martaowczarzak  w Allegro od 5 lat wspiera sprzedających i angażuje się w tematy związane z prowadzeniem sprzedaży na Allegro. Obecnie dba o jakość i rozwój doradców, którzy codziennie pomagają sprzedającym na każdym etapie sprzedaży. Prowadzi szkolenia on-line, na których przekazuje praktyczną wiedzę dotyczącą rozwoju biznesu na Allegro.

la_nika_6-1697460986304.png

Joanna @j_puslednik  w Allegro od ponad 4 lat wspiera Sprzedających w tematyce pozakupowej, w szczególności w obszarze dyskusji, komentarzy oraz praw konsumenta. Obecnie pracuje w Zespole dbającym o jakość i rozwój Doradców, którzy codziennie odpowiadają na pytania Sprzedających, m.in. przygotowuje materiały edukacyjne, prowadzi szkolenia, analizuje wyniki oraz uczestniczy w tworzeniu i usprawnianiu procesów, dbając przy tym o naszych Sprzedających.

la_nika_7-1697461091858.png

Olga @olga_stawska  na co dzień pomaga polskim i zagranicznym sprzedawcom w pierwszych krokach na Allegro. Wspiera ich w procesie rejestracji konta firmowego, konfiguracji ustawień sprzedaży oraz wystawianiu ofert. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, aby ułatwiać start sprzedającym na naszej platformie. Osiągane przez nich sukcesy są dla niej źródłem wielkiej satysfakcji.

la_nika_0-1701260299687.png

Asia @joanna_soldynska w Allegro już prawie 4 lata. Na co dzień pomaga stawiać pierwsze kroki na Allegro nowym Sprzedającym (po polsku, angielsku i niemiecku).

 

la_nika_8-1697461151025.png

Marta @Blacky_87  jest ekspertką w dziedzinie komunikacji cyfrowej i automatyzacji marketingu. W Allegro odpowiada za obszar promocji metod dostaw w dziale Delivery Experience. Poza pracą zajmuje się działalnością społeczną w obszarze technologii obywatelskich, ograniczenia wytwarzania odpadów i zrównoważonego transportu.

 

la_nika_9-1697461248322.png

Mateusz @m_janikowski  pracuje Allegro od 2022 roku. Wcześniej, przez blisko 8 lat tworzył i wdrażał strategie sprzedażowe na platformie Allegro dla kluczowych Sprzedających. Współpracował również ze sklepami ze strefy marek Allegro, pomagając im we wdrożeniu na platformę. Aktualnie zajmuje się współpracą ze sprzedającymi w zakresie szybkich i wygodnych metod dostaw Allegro One i rozwoju ich biznesu. Odpowiada za sprzedaż metody Allegro One na Allegro.

la_nika_10-1697461297044.png

Sławek @s_smietanski pracuje w Allegro od ponad 2 lat, obecnie jako Partner Support Specialist. Na co dzień zajmuje się kluczową obsługą Partnerów VIP, których wspiera w sprzedaży na Allegro. Odpowie na Wasze pytania na temat opłat oraz zwrotów prowizji w naszym serwisie.

la_nika_1-1697460523227.png

Romana @r_anisimow z zespołu Jakości oferty, która zajmuje się weryfikacją ofert pod kątem naruszeń regulaminowych. Czuwa nad kluczowymi elementami oferty takimi jak zdjęcia, opis oraz parametry. Dba o eliminowanie niedozwolonych przedmiotów z serwisu. Rozwieje Wasze wątpliwości dotyczące głównych elementów oferty oraz zasad dotyczących sprzedaży poszczególnych przedmiotów.

la_nika_2-1697460643382.png

Aleksandra @a_czajkowsk  jest prawniczką z kilkuletnim doświadczeniem, która od ponad 2 lat pracuje w Allegro jako specjalistka ds. jakości oferty i prawa konsumenckiego. Dba o poprawność i jakość ofert wystawianych na Allegro oraz ich zgodność z regulaminem serwisu i obowiązującym prawem. 

la_nika_0-1705581404484.jpeg

@k_owczarek1 w Allegro pracuje od 6 lat, z czego 3 lata wspierała sprzedawców w tematach związanych z wystawianiem ofert, logistyką, jakością sprzedaży, obsługą zamówień i narzędzi dostępnych w serwisie. Obecnie zajmuje się obszarami związanymi z Katalogiem produktów Allegro (produktyzacją) oraz parametryzacją.


Zachęcam do udziału w webinarach i zadawania pytań naszym Ekspertom! 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
210 ODPOWIEDZI 210

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Jeśli masz ustawiony zwrot na terenie Polski, Allegro pokrywa koszt zwrotu za kupującego w ramach Smart!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Jak wprowadzić jako sprzedający opcję SMART dla kupujących, czy /ile nas to kosztuje?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Wystarczy, że spełnisz wszystkie warunki, a Smart! pojawi się przy Twoich ofertach w ciągu maksymalnie 24h. Jeśli masz konto firmowe i realizujesz wysyłkę z Polski:

1/ zdobądź 5 unikalnych ocen i utrzymuj procent poleceń na poziomie 98% lub zostań Super sprzedawcą lub utrzymuj jakość sprzedaży na poziomie Neutralnym lub wyższym (warunek dotyczący jakości sprzedaży to promocja, która obowiązuje do 11 lutego 2024)

2/ udostępnij warunki zwrotów w ofercie

3/ udostępnij w swoich ofertach:

  • co najmniej 2 metody dostawy do drzwi z listy metod kwalifikujących
  • co najmniej 3 metody dostawy do punktów odbioru lub automatów paczkowych z listy metod kwalifikujących, w tym Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier)

Szczegółowe informacje zamieściliśmy w artykule.


Jeśli chodzi o koszty przesyłek, Allegro pokrywa część tych kosztów. Wysokość kosztu, jaki Ty płacisz za wysyłkę, zależy od wartości zamówienia i metody dostawy. Dokładne stawki możesz sprawdzić w artykule.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Jak zmienić cenę dostawy w ofercie?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Koszty przesyłki określasz podczas tworzenia cennika dostaw - tam też możesz je zmienić. Wystarczy, że przejdziesz do zakładki Ustawienia dostawy, znajdziesz cennik, który Cię interesuje i klikniesz [zmień].
Możesz utworzyć więcej cenników i przypisywać je do wybranych ofert w zakładce
Mój asortyment. Wystarczy, że zaznaczysz wybrane oferty na liście i skorzystasz z grupowej edycji (zielony pasek na dole strony, opcja: Edytuj > Cennik dostaw).
Zachęcam do zapoznania się z
artykułem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy jest jakieś ograniczenie w ilości sprzedawanych produktów w ramach abonamentu, czy abonament jest za jakieś dodatkowe usługi?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

W Abonamencie nie ma ograniczenia co do ilości sprzedawanych produktów.
Jak wykupisz Abonament, udostępnimy Ci funkcjonalności, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą na Allegro. Są to między innymi: Allegro Analytics, Twój Sklep, banery na liście ofert, serie produktowe czy tagi ofertowe. Jeśli będziesz korzystać z Abonamentu, nie będziemy Ci naliczać
jednostkowej opłaty transakcyjnej

Wszystkie opcje w Abonamencie opisaliśmy w artykule.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy w ramach abonamentu podstawowego nie płacę już więcej prowizji na korzystanie platformy?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

martaowczarzak
Ekspert Allegro.pl

Jeśli korzystasz z Abonamentu, nadal obowiązuje Cię prowizja od sprzedaży, zgodnie z cennikiem. Jednak nie będziemy Ci naliczać jednostkowej opłaty transakcyjnej

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy można łączyć produkty w zestawy i je dodatkowo rabatować np. kupując produkt A i produkt B klient otrzymuje rabat lub stosować rabaty przy większej ilości niż 1 szt. np. dodatkowy rabat np. 10% przy zakupie 2 szt., lub więcej?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

k_owczarek1
Ekspert Allegro.pl
Obecnie na Allegro mamy dwa narzędzia do tworzenia zestawów.

  1. Zestawy produktowe, które z założenia służą do wystawienia oferty, która jest zróżnicowana pod względem asortymentu  lub klient może w niej kupić wielokrotność danego produktu. Informacje o takim zestawie wyświetlamy na liście z wynikami wyszukiwania i na stronie z produktem. Więcej info w tym artykule.

  2. Zestawy ofertowe to bezpłatne narzędzie, które pozwala wypromować wybrane oferty. Sprzedający z aktywnych ofert może stworzyć dowolny zestaw, a  następnie dodać rabat, który przewiduje obniżoną cenę np. o 15% przy zakupie kilku sztuk tego samego przedmiotu, lub kilku dowolnych przedmiotów ze swojej oferty. 
    Informacje o zestawie i rabacie wyświetlamy na stronie produktu - w sekcji Kup razem i możemy wyświetlać na liście z wynikami wyszukiwania (po uprzednim zgłoszeniu). Więcej info o tym jak tworzyć zestawy ofert znajdziecie w tym artykule
oznacz moderatorów