Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka nie weszła do paczkomatu, Inpost anulował już tę przesyłkę i zwóci srodki za niewykorzytana etykietę. Ale co z samą przesyłką, która nie pojchała do klienta. Jak mogę z aplikacji allegro jeszcze raz na tę samą przeyłke wystawić nową etykietę z powiększonymi rozmiarmi paczki?
@Marek1448 Przykro mi, ale dla jednego zamówienia wygenerujesz tylko jedną etykietę.
Słabe to bardzo, bo to jest przesyłka Smart. Dlaczego nie można wydrukować, skoro InPost bez problemu tamtą etykietę anulował?
Marek1448
Nieprawda. Można wygenerować kolejną etykietę. Trzeba skontatowac się z online z BOK i tam to umożliwią.
@Marek1448 Teraz to wyślij na własną rękę po normalnych kosztach . Etykietę samemu utworzysz tylko musisz poprosić odbiorcę o adres meilowy ,numer telefonu i kod paczkomatu z którego najczęściej korzysta.
Nieprawda. Można wygenerować kolejną etykietę. Trzeba skontatowac się z online z BOK i tam to umożliwią.
Cześć, @Marek1448. Przepraszam za uchybienie. Nicol zapewne chciała podkreślić to, że do jednego zamówienia jest przypisana tylko jedna przesyłka.
W przypadku gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana możemy ją anulować, co umożliwi Ci ponowne wygenerowanie etykiety z innym gabarytem.
Cieszę się, że ostatecznie paczka została nadana i szczęśliwie dotarła do kupującego! 😊