anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

źle zwymiarowałem paczkę i nie weszła mi do paczkomatu

Marek1448
#7 Wielbiciel

Paczka nie weszła do paczkomatu, Inpost anulował już tę przesyłkę i zwóci srodki za niewykorzytana etykietę. Ale co z samą przesyłką, która nie pojchała do klienta. Jak mogę z aplikacji allegro jeszcze raz na tę samą przeyłke wystawić  nową etykietę z powiększonymi rozmiarmi paczki?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Marek1448 Przykro mi, ale dla jednego zamówienia wygenerujesz tylko jedną etykietę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Marek1448
#7 Wielbiciel

Słabe to bardzo, bo to jest przesyłka Smart. Dlaczego nie można wydrukować, skoro InPost bez problemu tamtą etykietę anulował?

Marek1448

oznacz moderatorów

Marek1448
#7 Wielbiciel

Nieprawda. Można wygenerować kolejną etykietę. Trzeba skontatowac się z online z BOK i tam  to umożliwią.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Marek1448 Teraz to wyślij na własną rękę po normalnych kosztach . Etykietę samemu utworzysz tylko musisz poprosić odbiorcę o adres meilowy ,numer telefonu i kod paczkomatu z którego najczęściej korzysta.

oznacz moderatorów

Marek1448
#7 Wielbiciel

Nieprawda. Można wygenerować kolejną etykietę. Trzeba skontatowac się z online z BOK i tam  to umożliwią.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Marek1448. Przepraszam za uchybienie. Nicol zapewne chciała podkreślić to, że do jednego zamówienia jest przypisana tylko jedna przesyłka.

W przypadku gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana możemy ją anulować, co umożliwi Ci ponowne wygenerowanie etykiety z innym gabarytem.
Cieszę się, że ostatecznie paczka została nadana i szczęśliwie dotarła do kupującego! 😊 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów