anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualizacja metod płatności

Client:85244718
#8 Zapaleniec#

Uwaga na kolejny spam.

Temat emaila ,, aktualizacja metod płatności ,,

 

Prawdziwy email oszusta kontakt@piotroskar.pl zapewne ma emaili bardzo wiele a tematy emaila takie lub podobne. 

Nie klikaj tam w aktualizacje. 

Nie wiadomo w jakim stopniu oszust skorzysta na twojej naiwności...

 

Zawsze zanim w coś chcesz kliknąć, sprawdź dokładnie od kogo to email 

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:85244718 Prosimy o przekierowanie otrzymanej wiadomości na adres: phishing@allegro.pl. Zajmiemy się tą sprawą niezwłocznie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Pit_Diablo
#7 Wielbiciel#

Witam , przesłałem państwu dzisiejsze wiadomości . Pierwszą mogłem normalnie a drugiej niestety antywirus blokował więc zapisałem jako PDF .
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry wyslałam do pastwa na ten adres przekierowanie tej wiadomosci, niestety ja zrobiłam wszystko co w tym mailu mi kazano i dzisiaj z konta znikneło mi 700 zł jako niby tranzakcja kartowa gdzies w ikea romana, co mam teraz robić?

oznacz moderatorów

Pit_Diablo
#7 Wielbiciel#

szybko dzwonić do banku i zablokować płatność !!!!

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

dzisiaj nieczynne więc jak mam to zrobić

oznacz moderatorów

Pit_Diablo
#7 Wielbiciel#

co nieczynne ??? INFOLINIA do zastrzegania kart/płatności etc jest czynna 24h/7 dni w tygodniu ...

 

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

Kartę zastrzegłam od razu. Jednak kwestie reklamacji przelewu dopiero rano załatwię 

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

czy ja odzyskam te pieniadze ?? 😞

oznacz moderatorów

Client:85244718
#8 Zapaleniec#

Raczej nie . Bo to wyglada prawdopodobnie tak jai by normalnie wychodzacy przelew z twojego konta bankowego. 

 

Dlatego dodałem temat żeby uważać na tego typu oszustwa

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

Ale ja nie byłam za granicą by płacić tam karta. Przecież dzisiaj wykonałam o tej samej porze płatność kartą w Polsce 

oznacz moderatorów

Client:85244718
#8 Zapaleniec#

Nie wiem jak w takiej sytuacji doradzić.   Najlepsza opcja to zgłosić sprawe w odpowiednie miejsce .. i udowodnic fakt iz przebywasz w Polsce a płatność ( wyludzenie ) zostalo oplacone poza Terytorium Polski. Zglosic do Banku najlepiej w placówce oraz do organów takich jak np Policja. 

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

Koleżanka miała podobnie i Bank jej oddał kasę bo ktoś zczytal jej kartę jakimś cudem.. jutro zadzwonię do banku 

oznacz moderatorów

Client:85244718
#8 Zapaleniec#

Życzę by sprawa sie pozytywnie zakończyła 🙂 Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

Sprawa na policji zgłoszona. Czekam dwa tygodnie na decyzję z banku i zobaczymy

oznacz moderatorów

Pit_Diablo
#7 Wielbiciel#

jutro to ci przybiją współudział ...
nr.do banku masz na karcie płatniczej 
im szybciej się tym zajmiesz tym bardziej prawdopodobne jest że odzyskasz pieniądze !!!

oznacz moderatorów

Client:75230802
#7 Wielbiciel#

Kartę zastrzegłam dzisiaj już ale co jest ciekawe. Byłam dzisiaj na kompielisku płaciłam za córki park linowy. Dwie minuty później miałam telefon jakiś stacjonarny nie zdążyłam odebrać. Jak oddzwoniłam to zgłosiła się firma od terminali polcard ale oni chyba mają masę konsultantów bo ta babka już nie wiedziała w jakiej sprawie ktoś dzwonił 

oznacz moderatorów