Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry,
mam do wysłania zamówienia, ale nagle wystąpił "błąd i wejściu w zamówienia mam prawie pustą stronę ze zdaniem "coś poszło nie tak". A muszę wygenerować etykietę. To jakaś usterka ogólna czy coś przypisanego do mojego konta? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ już wiem, że usterka ogólna. jaki jest czas oczekiwania na naprawę?
Tak jest przynajmniej od godziny. Też mam ten błąd kiedy wchodzę w "Szczegóły zamówienia".
@niki_dark @ananasy Zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunieciem przyczyny problemów.
Przepraszamy za nieprawidłowości.
Bardzo dziękuję.