Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Czy planowane jest zwiększenie darmowych przesyłek na Allegro Lokalnie ? Dlaczego jest tylko 8, a nie więcej ? Czy to chodzi o tą małą prowizję 8% ? Na Allegro zwykłym mogę sprzedać nielimitowaną ilość produktów, a na AL tylko 8 przedmiotów.
2. Mam też drugie pytanie jak powiedzmy 15 października sprzedam ósmy przedmiot z darmową dostawą na AL to ten limit się zresetuje 1 listopada czy dopiero 15 listopada ?
A skąd informacja o następnych darmowych wysyłkach?
@kuba1550 Cześć. 🙂 Smart! na Lokalnie to czasowa promocja (trwa do 31 października 2022). O przyszłości tej usługi na Allegro Lokalnie jeszcze nie możemy się wypowiadać, wszystko zależy od wyników - mierzymy zainteresowanie tą usługą. 🙂
To specjalnie zakupiłem drugiego smarta na drugim koncie z myślą że limit będzie się resetował co miesiąc, a tu zonk. Na co mi dwa smarty.
Niestety tak to nie działa.
W Promocji bierze udział Sprzedający, który w okresie trwania Promocji spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada aktywne Konto Zwykłe;
b) Konto nie posiada ograniczeń funkcjonalności w zakresie wystawiania i sprzedaży Ogłoszeń;
c) ma aktywne Ogłoszenie (z opcją Kup Teraz lub licytacja) w ramach, którego udostępniona została Promocyjna Metoda Dostawy.
Oferty Sprzedającego, który spełnił warunki, o których mowa w art 3.2 ust. 1 lit. a-c powyżej zostaną wyróżnione ikoną “Smart!”.
Sprzedający, może wziąć udział w Promocji:
a) maksymalnie osiem razy, jeśli w okresie trwania Promocji korzysta z Usługi Allegro Smart! lub z Usługi Allegro Smart! Student;
b) maksymalnie dwa razy, jeśli korzysta z Programu Smart! na Start.
W ramach Funkcjonalności Grupy Rodzinnej Smart! Sprzedający będący Organizatorem Grupy Rodzinnej współdzieli limity, o których mowa w art 3.2 ust. 3 powyżej, z Członkami Grupy Rodzinnej.
Ogłoszenie Sprzedającego spełniającego warunki z art. 3.2 ust. 1 lit. a-c. powyżej nie będzie oznaczone ikoną “Smart!” w przypadku:
a) wykorzystania limitów, których mowa w art. 3.2 ust. 3 powyżej;
b) gdy Konto Sprzedającego zostanie zawieszone lub jego funkcjonalność zostanie ograniczona;
c) gdy Sprzedający w okresie trzech miesięcy poprzedzających Promocję będzie miał co najmniej trzy nierozwiązane dyskusje z Kupującymi;
d) gdy Sprzedający w okresie trzech miesięcy poprzedzających Promocję dopuścił się co najmniej trzykrotnie łamania zasad Regulaminu Serwisu skutkiem, których było usunięcie jego Ogłoszeń.
To chyba trzeba zrezygnować ze smarta dobrze że jest taka opcja.
@kuba1550 No tak, to rzeczywiście nieciekawa sytuacja - ale wszystkie informacje o promocji znajdują się tutaj: https://zobacz.allegrolokalnie.pl/smart, łącznie z informacją o czasie jej trwania. Ewentualnie mogłeś o to dopytać, na Gadane zawsze chętnie i (w miarę możliwości) szybko odpowiadamy 🙂
Na szczęście nie wszystko stracone, bo jeśli zrezygnujesz ze Smarta w pierwszych 30 dniach korzystania z usługi, zwrócimy Ci pełen jej koszt (nawet jeśli w jej ramach zostały już zrobione zakupy). Jeśli 30 dni już minęło to wysokość zwrotu obliczymy proporcjonalnie do czasu świadczenia usługi. Tutaj znajdziesz formularz z rezygnacją: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/rezygnacja-z-allegro-smart/jak-zrezygnowac-z-allegro-smart-g...
Ten smart został zakupiony tylko po to aby oferować kupującym darmową dostawę. Ja nic na nim nie kupuję od tego mam główne konto zakupowe.