anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mój przedmiot został sprzedany przez osobę, która go kupiła, teraz oczekuje ode mnie zwrotu

dorotkagil
#7 Wielbiciel#

Dnia 5 bądź 4 listopada mój przedmiot został sprzedany przez osobę która ten przedmiot zakupila , wypłaciła pieniądze za pomocą mojego bliku po czym teraz oczekuje ode mnie zwrotu pieniędzy 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Ale jak kupiła i zapłaciła to może odsprzedać, a jak wypłaciła ? opisz wszystko dokładnie.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

którego roku?

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Halfrunt powrót do przeszłości albo wizja przyszłości

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@dorotkagil Jeszcze raz ale tym razem po kolei i ze szczegółami. Może wtedy pomożemy. 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@dorotkagil mimo tego chaotycznego opisu podejrzewam, że wiem w jaki sposob Cie oszukano

moze lepiej póki co nie opisuj tego na forum tylko zgłoś sie bezposrednio do allegro, moze bedą mogli jakos pomoc  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

dodatkowo może warto pomyslec o zorganizowaniu akcji uswiadamiającej sprzedających i kupujących ?

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dorotkagil napisz proszę jeszcze raz co się wydarzyło i podaj proszę numer oferty i dane dzięki, którym będę mogła zlokalizować to w systemie. Przykro mi, ale nie do końca rozumiem, co się wydarzyło, a chciałabym Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@la_nika jeśli dorotka padła ofiarą oszusta to serio chcesz zeby sie rozpisywala na ogolnodostepnym forum ?

Mało oszustów na wszelkiego rodzaju portalach wlaczajac w to allegro i allegro lokalnie ?

 

Wyslij jej prywatną wiadomosc czy cos i niech Ci to opisze, bedziesz wiedziec dokladnie o co chodzi i wtedy zdecydujesz czy warto wrzucac takie rzeczy na forum

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:80340374 nie wiemy, co konkretnie się wydarzyło - ale masz rację, oczywiście można zaproponować również inną drogę kontaktu.

@dorotkagil  jeśli nie chcesz podawać szczegółów tutaj, to zapraszam Cię do kontaktu przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@dorotkagil Jedną z lepszych opcji unikania takich przekrętów jest odpięcie karty od konta Allegro i  skasowanie płatności blikiem bez kodu > wydłuża to trochę czas transakcji > ale zwiększa bezpieczeństwo. Dodatkowo dwustopniowe logowanie.

oznacz moderatorów