anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro lokalnie - nadanie paczki

Gosix7777
#2 Obserwator#

Sprzedałem przedmiot (kup teraz) z wysyłką inpost. Klient zapłacił. mam jego dane i paczkomatu, ale co dalej?

Wg instrukcji należy "Przejdź do zakładki Zamówienia od kupujących." - NIE MA TAKIEJ ZAKŁADKI.

Następnie "Znajdź właściwe zamówienie, kliknij [przygotuj paczkę do nadania] i wybierz jej rozmiar." - NIE MA "przygotuj paczkę do nadania" itp.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

To lokalne. Zakładka się inaczej nazywa - ostatnio sprzedane.  Sprzedane - Allegro Lokalnie

Dalej wejdź w szczegóły zamówienia i tam powinna być możliwość wygenerowania etykiety. Gdyby nie było to albo transakcja nie jest opłacona albo wybrałeś zwykły paczkomat Inpost (nie Allegro Inpost) i wtedy niestety samodzielnie generujesz. To niestety częsty błąd nowych sprzedawców...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

Gosix7777
#2 Obserwator#

Transakcja jest opłacona. Nie było innej opcji (wcześniej było zwykłe ogłoszenie, a potem dodałam kup teraz na prośbę klienta). Co teraz mam zrobić ? Mam dane i mogę wysłać paczkę, ale skąd allegro będzie wiedziało, że została odebrana i dadzą mi kasę?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Gosix7777 wpłata jest przekazywana na Twoje saldo w momencie opłacenia zakupu przez klienta - znajdziesz informację o tym w tej zakładce. Żeby wypłacić pieniądze za sprzedaż, należy w pierwszej kolejności zweryfikować numer rachunku do wypłat - w zakładce, którą podlinkowałam będzie dostępna opcja "Aktywuj konto do wypłat". 

Na Allegro Lokalnie nie będzie możliwości dodania numeru listu przewozowego do zamówienia - w przypadku jeśli nadajesz paczkę po za naszym systemem, to wystarczy, że podasz numer do śledzenia paczki klientowi w wiadomości. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Gosix7777 przejdź do zakładki "Moje Allegro Lokalnie", następnie rozwiń listę "Moje ogłoszenia" i wybierz opcję "ostatnio sprzedane" - w tym miejscu zobaczysz ostatnio sprzedane przedmioty. 

Jeśli nie widzisz w tym miejscu zamówienia to upewnij się proszę czy jesteś zalogowany na właściwym koncie, którego dotyczy sprzedaż. Jeśli jesteś na właściwym koncie to prześlij proszę zrzuty ekranu z widoczym problemem (jeśli gdzieś są widoczne twoje dane lub klienta - to proszę zasłoń je). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów