Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedaż jako osoba prywatna
Kupujący otwiera dyskusje i składa reklamację
Czy muszę ją przyjmować
Sprzedałem towar nowy
Bez wad
On twierdzi że nie jest zgodny z opisem
Ale nie opisuje co nie jest zgodne ?
Czy jeżeli odrzucenie reklamację
Allegro ma prawo nałożyć na mnie zwrot z tytułu Allegro protect ?
Dlaczego on nie zapytał o możliwość zwrotu towaru ?
Dziekuje
@kornelka_07 spokojnie , bez pośpiechu ,w dyskusji poproś klienta o uzasadnienie reklamacji czyli zdjęcia oraz opis wad .... i czekaj , jak Ci odpisze wróć do nas . W przypadku gdy klient nie zareaguje na Twoją prośbę 14-tego dnia od otwarcia dyskusji reklamację odrzuć powołując się na brak jej uzasadnienia .
Ok
Super dziekuje
A czynallegro może narzucić na kupującego koszt zwrotu z allegro protect ?
Kto płaci za zwrot ?
@kornelka_07 tak , allegro może Ciebie obciążyć rekompensatą dla kupującego , ale tylko w jednym przypadku jeśli nie podejmiesz decyzji reklamacyjnej w terminie ,wracaj do nas jak sprawa będzie się rozwijać ,na razie zrób co napisałem i czekaj .
Żeby się nie pogubić pisz w tym samym wątku
@kornelka_07 Składa reklamację a Ty musisz ja rozpatrzyć masz na to 14dni, Czy ma rację czy nie- tego My nie rozstrzygniemy.
Cześć, @kornelka_07. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania 🙂
A co lepiej zribic
Napisać odpowiedź na reklamację
Co lepiej zrobić w takiej sytuacji
Towar jest nowy
Czy poprosić o zdjęcia i uzasadnienie ?
Ps.nie widzuskdm że jest jakaś dyskusja otwarta
Kupyjacy odebrał paczke w srode
I otworzył chyba dyskusje z rejlamacja pusząc że towar nie jest zgodny
Nie odpowiedzuslam gdyż nie widziałem tego
@kornelka_07, poproś kupującego o przesłanie zdjęć i uzasadnienie reklamacji. Decyzja reklamacyjna zawsze należy do Ciebie - jako sprzedającego.