Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem zwrot od kupującego poprzez inpost. Okazało się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie. Kupujący sporządził protokół zwrotu z powodu uszkodzenia. Co dalej mogę zrobić? Czy przesyłki z allegro lokalnie wysyłane przez inpost są ubezpieczone? Czy mogę się ubiegać od inpotu o odszkodowanie?
@majster44 kupujący postąpił prawidłowo ( brawa ) teraz Ty jako nadawca składasz reklamację wygodnie przez https://inpost.pl/reklamacja podstawą jest protokół szkody który dołączysz do reklamacji 🙂
@kostas11
teraz Ty jako nadawca składasz reklamację
Jeżeli to była metoda dostawy "Allegro ..." np. Allegro Paczkomaty InPost - to nadawcą (w takiej sytuacji) jest Allegro.
W takiej sytuacji najszybszym (i najskuteczniejszym) sposobem dochodzenia roszczeń jest reklamacja złożona bezpośrednio do Allegro: może to zrobić zarówno Sprzedawca jak i Adresat przesyłki.