Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam przez allegro lokalnie. Kupujący wybrał InPost. Pobrałem etykietę u wydrukowałam ale pojawia się info nieprawidłowa etykieta. Na infolinię i postu żąda nr. Nie mam takowego bo nie dostałam. Już nawet wpisałam ostatnie cztery cyfry kodu kreskowego i dalej jako nieprawidłowe. Na paczkomacie skanowalam kodem QR i kodem kreskowym wchodzi jako nieprawidłowe a generowane przez Allegro
@7JOANA7 Cześć. 🙂 Numer tej przesyłki to: 660166848234360123913458 - skontaktuj się z InPost i daj znać, czy udało się wyjaśnić tę sprawę. W systemie wygląda na to, że etykieta została poprawnie wygenerowana.
Pisałam że wyskakuje że nieprawidłowy. InPost to BOT! **piiip**ny automat. Jak w paczkomacie wyskakiwało nieprawidłowy to na infolinię tak samo. Tam nie ma człowieka chyba że jest jakiś tajny nr gdzie człowiek odbiera. Na infolinię wpisuje to co chcą i słyszę, nie dosłyszałem, wpisz nr po czym teks widzę że jesteś zajęty zadzwoń później
@7JOANA7 Wygenerowałaś etykietę i wybrałaś jeden Paczkomat jako punkt nadawczy i punkt odbiorczy.
Usunęłam dla Ciebie błędną etykietę, możesz ją wygenerować ponownie. Zwróć proszę uwagę na zamieszczenie poprawnych informacji w rubrykach Paczkomat nadawczy.
Przecież etykieta robi się automatycznie. Jeżeli coś nie tak to nie moja wina. A teraz muszę jutro iść jeszcze raz płacić za etykietę za wydruk gdzie najbliższy do złotówka za to. Chore.
Nie wiem dlaczego w allegro widniał adres podwójnie i był błędny kod pocztowy a paczki do mnie normalnie dochodziły. Jak masz zmozliwosc sprawdź czy jest kod pocztowy 61-614. Nie wiem czemu było zmienione bo ja wprowadzałam tylko siebie i męża a były 3 adresy
@7JOANA7 Widzę 3 adresy dodane do konta (dwa z kodem 61-614 i jeden z kodem 66-100). Mogę je dla Ciebie usunąć, daj tylko znać który/które
Mają zostać tylko na 61-614 Poznań. Co logują na innym urządzeniu to Sulechów się pojawia 🤦. Sulechów do usunięcia Tamta etykieta była taka sama jak poprzednia z tym samym kodem.
@7JOANA7 Sulechów usunięty 🙂
Etykieta nadal niewłaściwa. Na InPost powiedzieli że jest zrobiony ten sam adres paczkomatu nadania co odbioru jakieś podaj dalej. Nie ustalam tego. Proszę to zmienić bo nie wiem co te alegro namieszało!!!! Wydałam już pieniądze na dojazd na wydrukowanie etykiety i już dwie etykiety płaciłam za wydruk a wy nie potraficie zrobić dobrze!!!!
@7JOANA7 Cześć. Po raz kolejny wybrałaś ten sam Paczkomat - nie jest to wina systemu. Na tej mapie podczas generowania etykiety powinnaś wybrać Paczkomat, z którego nadasz paczkę:
Jaki punkt wybrałaś?
U mnie widniało tylko wybierz paczkomat bez określenia czy to jest nadania czy odbioru więc sugerował się że odbioru. Robione z tableta z starym systemem. Pisałam wczoraj że chce nadać z adresu/paczkomatu na który zamiaeiam paczki- czyli Poznań!!! Czy trudno to zrozumieć. Raczej nie. Mam problemy z chodzeniem a wy nie możecie pomóc człowiekowi jak coś gdzieś źle widnieje!!!
@7JOANA7 Usunęłam dla Ciebie kolejną etykietę. Podczas Tworzenia trzeciej etykiety wybierz Paczkomat, z którego planujesz nadać paczkę. Nie ma konieczności wybierania Paczkomatu Kupującego, ponieważ sam Kupujący już to zrobił podczas składania zamówienia.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji i jeśli masz wątpliwości, jak poprawnie wygenerować etykietę, możesz o to dopytać. Rozumiem, że oczekujesz, aby to pracownik Allegro wygenerował dla Ciebie etykietę, ale niestety nie mamy takiej możliwości.
Załączam również dokładną instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
W razie pytań daj znać 🙂
Wypralam prawidłową ulice Poznań i nadal jest to samo!!!!!
@7JOANA7 W systemie wygląda na to, że prawidłowo wybrałaś Paczkomat POZ216M (czyli w Poznaniu na ulicy Wenedów 17).
Na etykiecie nadal jest adres nadawczy NIE POZNAŃ!!!
@7JOANA7 Adres nadawczy do paczki numer 660166748234360121964051 jest w Poznaniu. Etykieta została wygenerowana 20 minut temu. Pobierz nową etykietę, wtedy zobaczysz zaktualizowane informacje. Jeśli chcesz się upewnić, to możesz zadzwonić do InPost.
Przecież pisze że jest to samo co było. Wygenetowalam nowa etykietę i pobiera się cały czas ta sama. Nie chce się tu wstawić zdjęcie bo już dwa razy próbowałam ale JEST TO DAMO NA START NR ETYKIERY!!!!!!!!!!!!!! Siedzę na laptopie i widzę dokładnie co się pobrało!!!
@7JOANA7 Wyślij mi tę etykietę na spolecznosc@allegro.pl