Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie. Kupujący po odebraniu stwierdził, że przedmiot jest niezgodny z opisiem, o czym nie miałem pojęcia. W jaki sposób kupujący może zwrócić mi przedmiot? Co w przypadku jeżeli opłaciłem już prowizję Allegro za sprzedany przedmiot? W jaki sposób kupujący otrzyma zwrot pieniędzy? Czy jest możliwość odzyskania prowizji za sprzedany przedmiot jeżeli kupujący odesłał przedmiot?
@McLovin8088 A to nie zwrot tylko reklamacja, rozumiem, kupujący odsyła a ty oddajesz za jemu za odesłanie + całość za zakup, oddajesz an konto podane przez kupującego, czy będzie zwrot prowizji? możesz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@McLovin8088 kupujący reklamuje a Ty odpowiadasz za towar więc jak odeśle na swój koszt, Ty po uznanej reklamacji oddajesz za odesłanie i wymieniasz ( naprawiasz ) lub oddajesz co wpłacił i koszt odesłania 😞 Tu nie ma prowizji jest bezzwrotna opłata transakcyjna ( allegro wywiązało się z umowy była oferta i znaleźli Ci kupca ) więc czemu mają oddawać cokolwiek ?
A kasę oddajesz przelewem na konto które Ci poda kupujący