Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient o nicku: gregori9504 nie dokonczył transakcji, płatność została anulowana. Allegro pobrało prowizję od sprzedaży. Klient ponownie kupił kolejny przedmiot i go opłacił. Allegro pobrało prowizję jak za dwie sprzedane rzeczy, a klient kupił tylko jedną. Transakcja z dnia 10.02.2022 godz 17.10. Proszę o zwrot pobranej prowizji.
@kociaczek1582 O zwrot prowizji musisz napisać, załącz dowód że do transakcji nie doszło: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@kociaczek1582 Allegro wyłapuje automatycznie takie "zdublowane" transakcje i automatycznie zwraca prowizję za nieopłacony zakup jeżeli w 24 godziny nastąpił identyczny opłacony. Robi to z reguły z jedno dwudniowym opóźnieniem. Jeżeli potrwa to 7 dni to zadziała inny automat - nieopłacone w 7 dni zamówienie.
Nie wiem czy tak samo to działa dla wszystkich sprzedających, czy zależy od czasu i poziomu jakości. U mnie to działa.
Tak, ale na zwykłym Allegro, na AL o zwrot prowizji musisz pisać.😐
LEW433 -Na allegro lokalnym i tak allegro nie zwróci prowizji, ja pisałem o zwrot prowizji i nie otrzymałem. Owszem można próbować pisać ale myślę że szkoda na to czasu.
@kociaczek1582 Na Allegro Lokalnie po anulowaniu płatności Allegro nie pobiera prowizji. Na drugi raz pisz, o które Allegro Ci chodzi. Na zwykłym Allegro o zwrot prowizji wystąp tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...