Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klienci zgłaszają że nie dostają emaili od nas,
proszę o szybkie naprawienie awarii i do czasu naprawy przesyłać je bezpośrednio do klienta i nie filtrować przez Wasz serwer.
Jeśli używacie poczty innej niż ta od gugla albo majkresofta, a np wp/onet/o2 to tak może być 🙂
@konto zamknięte cała korespondencja pomiędzy sprzedającym a klientem przechodzi przez serwer allegro @allegroemail , tam jest filtrowana i weryfikowana czy jest zgodna z zasadami allegro, dopiero po weryfikacji allegro przesyłą ją do odbiorcy , i właśnie na serwerach allegro jest opóźnienie w przekazywaniu ich do odbiorcy. Awaria potwierdzona w pomocy allegro.
Moderatorki tutaj podpowiadają poprostu, żeby nie używać WP/O2/ONET 🙂
ale jeśli macie własną domenę z pocztą to jest jak najbardziej okejo 😄
@konto zamknięte W tym przypadku nie ma znaczenia używana poczta, problem jest po stronie allegro.
Cała korespondencja pomiędzy sprzedającym a klientem przechodzi przez serwer allegro @allegroemail , tam jest filtrowana i weryfikowana czy jest zgodna z zasadami allegro, dopiero po weryfikacji allegro przesyłą ją do odbiorcy i tam powstaje to opóźnienie, które czasami wynosi nawet kilkadziesiąt minut.
ja wiem 😄 ale.. zawsze może być wina wszystkiego innego (jak twierdzi oręż) 😃
@mojosoft w razie dalszych problemów, dawajcie znać.
piszcie maile przez to ich nowe centrum wiadomości
Wiadomości są widoczne w centrum ale nie wszyscy klienci wiedzą że tam je mają 😉 mimo wszystko to na allegro od czasu gdy maskuje adresy email spoczywa obowiązek natychmiastowego dostarczenia korespondencji, która jest przez nich weryfikowana