Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jedna z klientek zamówiła dziś ode mnie 2 przedmioty przez pomyłke i chciała zapłacić tylko za jeden (pobraniowo) i powiedziała,ze zapłaci tylko za jeden, jak anulować ten jeden zakup bo pobrało prowizje?
Zamówienie może anulować kupujący, a o zwrot prowizji poproś Allegro, dołączając rezygnację o zakupie przez kupującego:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
jeśli to był zakup na Allegro, o zwrot prowizji występuje się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Jeżeli to był zakup na Allegro Lokalnie, o zwrot naliczonej opłaty można poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód na rezygnację kupującego.