Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący rozpoczął zakup ale nie zapłacił. Na pytanie o to kiedy to zrobi, stwierdził że się rozmyślił, ale nie umie anulować zakupu. Co w takiej sytuacji zrobić? Wiem, można wystawić ponownie przez "wystaw podobną", ale raz że tylko przez przeglądarkę a dwa że to uciążliwe. Czy na prawdę nie ma prostszego sposobu na anulowanie transakcji przez sprzedającego i przywrócenia oferty?
Jeśli to nie był odbiór osobisty to po 5 dniach transakcja sama się anuluje, a po kolejnej dobie sama się wznowi...
5 dni to dużo czasu na zapłatę. Co kupujący chodzi 5 dni po babciach i zbiera? Chyba powinien być jakiś sposób na wznowienie oferty szczególnie jak wiemy że kupujący nie zamierza zapłacić bo nam to napisał. Poza tym to świetny sposób na eliminowanie konkurencyjnych ofert. Klikam, nie płacę i mam 5 dni spokoju. Co Allegro na to?
@koniu3333 Jest tak, jak napisał @AnnaG-Antyki - kupujący ma 5 dni na opłacenie zamówienia, po tym czasie ogłoszenie zostanie wznowione automatycznie. Jeśli jesteś pewien, że klient nie zapłaci, możesz wystawić nowe ogłoszenie korzystając z opcji "wystaw podobne". Pamiętaj, że po 5 dniach pierwotne ogłoszenie należy w takim wypadku zakończyć.