Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedałem przedmiot przez Allegro Lokalnie, niestety kupujący nie dokonał zapłaty, albo nie udała się mu jej realizacja. W polu STATUS PŁATNOŚCI widnieje komunikat: NIEUDANA. Kupujący nie odpowiada na moje wiadomości. Chcę anulować tą sprzedaż i wystawić przedmiot ponownie. Jak to można zrobić?
Automatycznie wznowimy Twoje ogłoszenie, jeśli:
Ogłoszenie po wznowieniu wygląda tak samo jak w momencie pierwszego wystawienia.
Także sprzedalem przedmiot na licytacji użytkownik nie zapłacił ....czy są jakieś konsekwencje dla licytujacego?
Licytujacych było 6 osób zwycięzca przelicytowal tylko o 1 zł.i nie zapłacił...
@zetor-79 Na Allegro Lokalnie nie ma konsekwencji, tam transakcja dochodzi do skutku dopiero w momencie zapłaty, a nie w momencie wygrania licytacji.
Czyli na 6 licytujacych jeden sobie kliknie dla hecy ....a sprzedający czeka czy wplaci czy nie...
Ma to sens...
Czy istnieje inna opcja wznowienia aukcji, czy tylko trzeba czekać. Mam podobny problem, nie mogę się skontaktować z kupującym pomimo wysłania dwóch monitów nie odpowiada. Wolę w tym momencie wystawić nową aukcję bo on i tak się nie odezwie, więc po co marnować czas.
Z powyższych wpisów wnioskuję, że każdy może zablokować sprzedaż na 5 dni. Właśnie mam taką sytuację. Kupujący rozpoczął i anulował, przedmiot niedostępny. Przez 5 dni? Słabo...
@mitsou1 w opisie aukcji jako sprzedający możesz umieści formułkę, że na wpłatę za zakupiony towar czekasz np. 24h.
Jest to zgodne z prawem i jeżeli kupujący nie zapłaci w tym ustalonym przez ciebie terminie to możesz ponownie wystawić przedmiot.
W maju zalicytowano u mnie 2 przedmioty i kupujący ich nie opłacili tak więc tym razem odczekałem (zwykłe allegro) czas wg. przepisów prawa i wystawiłem ponownie. Dopisałem sobie także taką formułkę w "o sprzedającym"
Dziękuję. Pierwsza taka sytuacja, tak zrobię.
Jak znaleźć zakładkę "o sprzedającym"? W allegro lokalnie czy w zwykłym?
W opisie aukcji jako sprzedający możesz umieści formułkę, że na wpłatę za zakupiony towar czekasz np. 24h.
Nie wolno. Opis ma dotyczyć przedmiotu, który jest sprzedawany.
Nie masz prawa umieszczać informacji o wysyłce w zakładce o sprzedającym
@Secondspro Na lokalnie nie ma zakładki o sprzedającym więc taką informacje (i inne) umieszcza się w opisie oferty.
Na zwykłym allegro w zakładce "o sprzedającym" można umieścić (a nawet trzeba gdy chcemy stosować) informację o wyłączeniu rękojmi w przypadku kiedy ktoś sprzedaje jako osoba fizyczna = prywatna, czy też o ograniczeniu czasu zapłaty tak aby każda aukcja miała zawarte automatycznie.
Klient naciskając "kup teraz" czy biorąc udział w twojej licytacji akceptuje postanowienia tak jak by zgadzał się i podpisywał -zawierał z tobą umowę na tych zasadach.
Co do czasu zapłaty:
"Art. 491. [Skutki zwłoki]