anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia przez klienta

Client:48142885
#7 Wielbiciel#

Witam. Pani kupiła ode mnie przedmiot na allegrolokalnie. Opłaciła go i dopytywała o czas dostawy, poinformowałem ją, że paczka idzie ok. 10 dni, ta stwierdziła, że jednak chce anulować ten zakup (juz po opłaceniu, podaniem danych itd). Moje pytanie brzmi- czy jako osoba prywatna mam obowiązek pójść jej na rękę i zwrócić jej środki, czy wysłać jej normalnie przedmiot? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz obowiązku a czy w ofercie była mowa o 10dniach dostawy, sprzedajacy ma 7dni na wysłanie. Możesz się nie zgodzić ale mogą wiązać się z tym inne problemy jak np: reklamacja bo wiesz jak ktoś czegoś nie chce to będziesz szukał "haków".

oznacz moderatorów

Client:48142885
#7 Wielbiciel#

W zasadzie nie było zadnej informacji jak długo przedmiot bedzie szedł do kogos. Pani spytała sie w smsie do mnie, wiec jej odpowiedziałem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jako prywatny sprzedajacy nie musisz się godzić na zwrot ale jak nie wysłałeś to musisz sam podjąć decyzję.

oznacz moderatorów

Client:48142885
#7 Wielbiciel#

Dzieki serdecznie! Juz wszystko wiem, pozdrawiam.

oznacz moderatorów