Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka została nadana taki mam status w aplikacji w ale nie wyszła z paczkomatu od kilku dni . Złożyłem reklamację w InPost ale oni mają 30 dni na odpowiedź . Czy mam zwrócić pieniądze kupującemu?
Dzień dobry,
prosimy o kontakt na adres pomoc@inpost.pl wraz z podaniem numeru przesyłki, zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
W imieniu firmy przepraszam za powstałe niedogodności.
czy mam czekać do wyjaśnienia czy zwrócić pieniądze ?
Na ten moment rozpatrują reklamację, sprawdzają monitoring. Nie wiem ile to potrwa ?
Miałam w życiu 2 takie paczki. Jedna doszła bez zmiany komunikatu, poznałam to po pozytywie. Druga przepadła. Niby szukali, nawet jakaś dziewczyna od nich dzwoniła ale chyba nie znaleźli bo od 2 miesięcy zapomnieli poinformować czy znaleźli...