Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem aukcje na allegro lokalnie https://allegrolokalnie.pl/oferta/plyta-indukcyjna-amica-6510-tu-100-sprawna
Aukcja sprzedana po przez "kup teraz" wybrana przesypka za pobraniem pomimo ze blisko mieszka (ok 20km). Allegro naliczyło już prowizję, a nie mogę się skontaktować telefonicznie z nabywcą , ani poprzez czat allegro. Dzwoniłem kilkukrotnie i wysyłałem smsy nie odpowiada , na czacie nie odczytuje wiadomości.
W jaki sposób mogę anulować prowizję dla allegro, skoro transakcja nie doszła do skutku?
Jako że mieszkam nie daleko (ok 20km) byłbym w stanie przesyłkę doręczyć osobiście . Niestety brak jakiegokolwiek kontaktu z kupujący co jest bardzo podejrzane. Nie chce ponosić kosztów wysyłki z zwrotu towaru.
Proszę o pomoc.
@swietkas Kiedy doszło do zakupu?
8 cze 2023, 10:26
@swietkas Jeśli w ciągu tygodnia od sprzedaży klient się nie odezwie, napisz w sprawie anulowania naliczonych opłat przez ten formularz.
Ok . Poczekam do czwartku. Minie tydzień. Dla mnie sprawa jest podejrzana, ale zobaczymy
Dziękuje za pomoc. Miłego dnia
Kupujący się nie odezwał ani na telefon, ani na czacie sprzedaży .Brak jakiegokolwiek kontaktu.
Więc piszę w sprawie anulowania naliczonych opłat
Napisałem z wyjaśnieniem sprawy ale do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji.
Sprawa została zakończona pozytywnie (zwrot prowizji).
Dziękuje bardzo za szybka pomoc
Miłego dnia
@swietkas unikaj opcji za pobraniem i płatność przy odbiorze