Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostałam zamówienie na przedmiot. Wszystko opłacone itp, niestety przy próbie generowania etykiety do paczkomatu kupującego pojawia się błąd. Co zrobić?
@Chesterfield2710 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
Sprawdź dokładnie dane do wysyłki, czy nie ma tak jakiegoś błędu adresowego.
@Chesterfield2710 problem stanowi paczkomat, który wybrała kupująca tak jak napisaliśmy w komunikacie. Skonsultowałam to z przewoźnikiem i paczkomat, który wybrała kupująca został wyłączony. Skontaktuj się z nią proszę, możesz nadać przesyłkę do jednego z paczkomatów, które są w pobliżu: LGE06M, LGE02AP lub LGE03A. Gdy otrzymasz od niej wiadomość, napisz proszę tutaj z prośbą o zmianę paczkomatu odbiorczego.