Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! Nałożono mi blokadę sprzedaży na koncie Allegro z powodu niezrealizowania transakcji na Allegro lokalne i zwrotu pieniędzy dla Kupującego. Zachorowałam na Covid, byłam w szpitalu i kontrolę nad kontem przekazałam mężowi. Zapomniałam jednak powiedzieć mu o tym że sprzedaję też na Allegro lokalne. O sytuacji dowiedziałam się przedwczoraj a następnego dnia ok. 11 przesłałam do Allegro szczegółowe wyjaśnienia z prośbą o przedstawienie mi co mam zrobić w celu odblokowania konta. Na koniec miesiąca do zapłaty miałam poniżej 10 zł teraz ok. 37- doszły w marcu opłaty z tytułu zwrotu dla Kupującego i jeszcze jednej zaległej wysyłki, gdzie nie była wszczęta dyskusja. Nie otrzymałam do dzisiaj odpowiedzi od Allegro a zależy mi na czasie bowiem przez moją chorobę, wcześniej męża mamy nie najlepszą sytuację finansową a sprzedaż na Allegro mogłaby nam pomóc. Pozdrowienia Elżbieta
@filino3, przykro mi z powodu Twojej sytuacji zdrowotnej i mam nadzieję, że czujesz się już lepiej. 🙂 Widzę, że napisałaś do nas w tej sprawie mejlowo. Proszę Cię o cierpliwość, wkrótce powinnaś otrzymać od nas odpowiedź.
Czy "wkrótce" oznacza kilka dni czy może dłużej? Do tej pory w sytuacjach gdy zwracałam się o pomoc uzyskiwałam ją w zasadzie w ciągu ok. 12 godzin. Gdy otrzymam ją w poniedziałek a może później to i tak minie "trochę" czasu zanim zacznę wystawiać i będę miała jakiekolwiek z tego tytułu pieniądze. Nie wspomnę już o tym że od weekendu będziemy mieli jeszcze w mieszkaniu dwie osoby z mojej rodziny z Ukrainy, której trudno byłoby mi powiedzieć zaczekajcie , bo teraz źle mi sie powodzi. Owszem mogę mieć do siebie pretensje, ale z drugiej strony przez kilka lat (a mąż przez 20) nigdy nie miałam takiej sytuacji na Allegro (blokady z takiego powodu), a zdarzało się parę razy że Allegro ratowało nam "życie" (na przykład jak mieliśmy ciężko chore dwie starsze córki i mąż nie pracował).
@filino3 rozumiem, ale nie mogę wskazać Ci konkretnego terminu. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania, ale dział bezpieczeństwa kontaktuje się z użytkownikami także w weekendy, więc na pewno otrzymasz od nas odpowiedź tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.