Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc od 8 dni czekam na odblokowanie wypłat z PayU.
Po przesłaniu wszystkich wymaganych dokumentów od 8 dni mam tylko informację że trwa weryfikacja danych.
@pawel-waterford Cześć, skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@pawel-waterford Otrzymałam informację, że nie przesłano dokumentów do weryfikacji. W zakładce ustawieniach wypłat znajdziesz odnośnik "Przejdź do PayU", w którym załączysz dokument tożsamości (dwie strony).
Możesz również potwierdzić swoją tożsamość na podstawie notarialnego potwierdzenia dokumentu tożsamości.
Muszą być widoczne na nim dane:
imię i nazwisko,
PESEL lub data urodzenia (w przypadku osób nie posiadających PESELu),
seria i numer dokumentu,
narodowość,
data ważności dokumentu