anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada wypłat z PayU.

pawel-waterford
#1 Nowicjusz#

Proszę o pomoc od 8 dni czekam na odblokowanie wypłat z PayU.

Po przesłaniu wszystkich wymaganych dokumentów od 8 dni mam tylko informację że trwa weryfikacja danych.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawel-waterford Cześć, skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawel-waterford Otrzymałam informację, że nie przesłano dokumentów do weryfikacji. W zakładce ustawieniach wypłat znajdziesz odnośnik "Przejdź do PayU", w którym załączysz dokument tożsamości (dwie strony).

Możesz również potwierdzić swoją tożsamość na podstawie notarialnego potwierdzenia dokumentu tożsamości.

Muszą być widoczne na nim dane:

imię i nazwisko,
PESEL lub data urodzenia (w przypadku osób nie posiadających PESELu),
seria i numer dokumentu,
narodowość,
data ważności dokumentu

oznacz moderatorów