Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, jakiś czas temu zakupiłem słuchawki Samsung Galaxy Buds2 Pro będących na gwarancji producenta, na allegro lokalnie. Sprzedający nie dołączył do łączki żadnego dowodu zakupu. Aktualnie muszę oddać słuchawki do naprawy gwarancyjnej, lecz nie posiadam dowodu zakupu, który to Sprzedający miał wysłać mi w postaci skanu, lub fizycznie. Uważam, że w takim wypadku nie jest to produkt zgodny z opisem, ponieważ słuchawki nie podlegają gwarancji bez dowodu zakupu.
W treści oferty była informacja o tym, że w zestawie ze słuchawkami znajduje się dowód zakupu?
@Szijo_PL @Generalnie to liczy się to co było w treści oferty.
W treści oferty sprzedający napisał, że są na gwarancji. Bez dowodu zakupu gwarancja ich nie obejmuje
@Szijo_PL @W szczegółach zakupu kliknij na dole zielony napis zgłoś problem z zamówieniem.
@Szijo_PL jaktaki zapis jest w ofercie , a sprzedawca zamilkł otwórz dyskusję i domagaj się doprowadzenia produktu do zgodnoci z umową lub pokrycia kosztów naprawy
Możesz spróbować reklamacji na podstawie nr seryjnego. W niektórych serwisach nie ma z tym problemu.
Jeszcze produkt może być zarejestrowany, wtedy też da się bez dowodu zakupu.