Brak etykiety po sprzedaży

Piotr-krak
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-03-2023
12:47
Sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie. Kupujący zapłacił łącznie z kosztami przesyłki, jednak brak opcji wygenerowania etykiety do wysyłki.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-03-2023
12:53
@Piotr-krak to dlatego, że na Allegro Lokalnie można wygenerować etykietę tylko dla metody Allegro Paczkomaty InPost, natomiast przy ostatniej sprzedaży kupujący wybrał Odbiór w punkcie: paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata, dlatego etykiety nie uda się wygenerować na Allegro Lokalnie, możesz to zrobić np. w narzędziu nadawczym przewoźnika.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Piotr-krak
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-03-2023
13:07
Rozumiem, ale w takim wypadki muszę za przesyłkę zapłacić 16,99, a nie 12,99, ponieważ nie ma możliwości importu z Allegro.
oznacz moderatorów