Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił produkt personalizowany i za niego zapłacił. Niestety od tego czasu brak kontaktu z kupującym. Ani na allegro, ani przez SMS ani telefonicznie. Nie możemy przystąpić do wykonania produktu jeżeli nie mamy informacji o personalizacji. Co powinniśmy zrobic?
@bartekn200 Wysłać wiadomość, w której wyznaczycie ostateczny termin na podanie parametrów, a po tym terminie, jeżeli kontaktu nie będzie, zwrócić pieniądze.
@xyz96 Bzdura ,za co zwracać pieniądze skoro kupujący nie zapłacił.
@kolekcjoner608 Sam piszesz bzdury; i za niego zapłacił.
A czynny jest ten nr. telefonu?🤔
Sygnał jest tylko brak odpowiedzi.
Sygnał jest
No to napisz wiadomość i poproś o kontakt, poczekaj kilka dni.