anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu od kupujacego

bartekn200
#1 Nowicjusz#

Kupujący kupił produkt personalizowany i za niego zapłacił. Niestety od tego czasu brak kontaktu z kupującym. Ani na allegro, ani przez SMS ani telefonicznie. Nie możemy przystąpić do wykonania produktu jeżeli nie mamy informacji o personalizacji. Co powinniśmy zrobic? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@bartekn200 Wysłać wiadomość, w której wyznaczycie ostateczny termin na podanie parametrów, a po tym terminie, jeżeli kontaktu nie będzie, zwrócić pieniądze. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@xyz96 Bzdura ,za co zwracać pieniądze skoro kupujący nie zapłacił.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 Sam piszesz bzdury;  i za niego zapłacił.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A czynny jest ten nr. telefonu?🤔

oznacz moderatorów

bartekn200
#1 Nowicjusz#

Sygnał jest tylko brak odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

bartekn200
#1 Nowicjusz#

Sygnał jest 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No to napisz wiadomość i poproś o kontakt, poczekaj kilka dni.

oznacz moderatorów