Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
W dniu dzisiejszym nabywca zakupił sprzęt z opcją "odbiór osobisty".
Aukcja: https://allegrolokalnie.pl/oferta/iphone-12-64gb-redczerwony oferta: f50d2374-9375-4cb0-bea2-8f9270620d58
Po paru próbach kontaktu z osobą w celu omówienia szczegółów spotkania i dokonania transakcji poprzez Allegro jak i kontakt telefoniczny - nie odzywa się. Niestety Allegro pobrało już prowizję.
Otrzymałem po pewnym czasie maila na skrzynkę pocztową powiązaną z moim kontem Allegro o podanie numeru konta z prośbą o wysyłkę za granicę - mail jednak był niespójny z danymi ujętymi przez Nabywcę na Allegro. Wzbudziło to już moją obawę o wyłudzenie danych osobowych i wykorzystanie pewnego rodzaju furtki, obarczającej finansowo Sprzedającego.
Nabywca: Client:110085786 (kate will) - Z tego miejsca zwracam się z prośbą o prześwietlenie Klienta.
Mail od nabywcy: Dawid Kassner [edycja]
W przypadku gdy okaże się to wyłudzeniem danych i towar nie zostanie odebrany - to w jaki sposób mogę anulować prowizję Allegro, gdyż transakcja nie doszła do skutku?
Pozdrawiam,
Bartek
Prowizję anulujesz tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... ale jak to oszustwo to możliwe że niczego nie będziesz musiał pisać, wszystko wskazuje na oszustwo. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_