Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dosłane zostały skany dowodu osobistego i uzupełniony kwestionariusz osobowy. Sprzedany został już pierwszy produkt, klient się denerwuje bo nie potrafię wygenerować etykiety i wysłać. Czy ktoś wie ile to jeszcze może potrwać ?
@JUDA-MIX_Justyna Jeśli chodzi Ci o weryfikację danych do wypłat, może ona potrwać kilka dni roboczych. Ta kwestia nie ma wpływu na możliwość generowania etykiet i wysyłkę zamówień.
Kurczę jednak nie potrafię wygenerować etykiety. Poczekam jeszcze do 16-stej, aż skończą się prace i spróbuję ponownie.
Ale na AL masz tylko paczkomat InPost w systemie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
a masz środki na koncie, kupujący opłacił?
Przerwa serwisowa obejmuje również InPost od 18.02 od godziny 16:00 przez 24h. Przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR, natomiast zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwe.
@JUDA-MIX_Justyna Zachęcam do zapoznania się z tym postem o przerwie serwisowej w InPost. Po 16:00 faktycznie możliwość generowania etykiet powinna być znów dostępna.