anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak otrzymania cyfrowego produktu

Client:96503831
#7 Wielbiciel#

Witam,
Ostatnim czasem postanowiłem sprawić sobie przyjemność kupując grę cyfrową z Allegro Lokalnie.
Sprzedawca zobowiązywał wysłać klucz aktywujący grę na platformie Steam do 24 godzin.
Próbowałem się skontaktować z sprzedającym, zostałem całkowicie zignorowany i pozostałem bez odzewu.
Niestety, klucza nie otrzymałem, a sprzedawca usunął wszystkie swoje ogłoszenia z profilu.
Jestem w stratnej sytuacji: nie mam ani klucza, ani 15 zł które przeznaczyłem na ten klucz.
Co robić? Chciałbym odzyskać z powrotem moje pieniądze..  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96503831 Cześć, możesz rozpocząć dyskusję tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:96503831 To co Ci napisała @ko_alka 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:96503831 W takiej sytuacji powinieneś dostać możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect.

oznacz moderatorów