Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprawa jak w temacie. Czekam na przesyłkę, sprawdzam na kompie, okazuje się że nic nie kupiłem. Wchodzę na to samo konto na telefonie, a tam info że przecież wszystko jest opłacone i przesyłka czeka na mnie. Wylogowałem, zalogowałem, dalej to samo. Grzegorz
czy , aby na pewno patrzysz na tym samym koncie ?
@sasklacz2 Cześć 🙂 Grzegorz, po prostu jesteś zalogowany na dwóch różnych kontach.
Zamówienie z 26 grudnia zrobiłeś z konta Client:28135357 - zaloguj się na to konto i wszystko będzie Ci się zgadzało. 🙂
@ko_alka gdzie idziesz na Sylwka ?😀
@mdrogeria a wiesz co, mam już pewne plany z przyjaciółmi, ale chętnie posłucham propozycji 😂🥂
@ko_alka ,, Przetańczyć z Tobą chcę całą noc..... ,,🌠
@mdrogeria Życzę Tobie i Twoim bliskim szampańskiej zabawy do białego rana! 🕺
@ko_alka no ... może do białego rana nie za bardzo ze względu na wiek i obowiązki , ale Tobie życę nie zapomnianych wrażeń .🥀... no i mniej niesfornych za..Gadywaczy w nadchodzącym roku
@sasklacz2 Tak ma prawo być bo na komputerze przeglądarka musi pobrać olbrzymie ilości filmów reklamowych, niepotrzebnych zdjęć i inne badziewie. Więc transfer tych śmieci sie blokuje i komputer wyświetla ostatnią zapamiętaną stronę, w tym wypadku stronę bez zakupów.
Chwilową pomoc może przynieść czyszczenie plików cookies ale potem znowu będziesz miał to samo.
Za dużo kont masz.