anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak płatności i kontaktu z kupującym

Zetsek
#7 Wielbiciel#

Witam, dzisiaj wystawiłem pierwszy raz przedmiot na Allegro lokalnie, bardzo szybko otrzymałem wiadomość od :

lucjan (Client:96589852)

że chciałby zakupić przedmiot poprzez opcje kup teraz, dogadaliśmy się co do kwoty i ustawiłem w ogłoszeniu możliwość opcji Kup Teraz, kupujący to zatwierdził, moje ogłoszenie widnieje teraz jako zakończone, a pod nim informacja „poczekaj na przelew od kupującego” sytuacja miała miejsce około godziny temu, od tamtej pory nie ma żadnego kontaktu z kupującym, a ja zostałem z zawieszonym ogłoszeniem, co mogę zrobić w tej sytuacji? Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Agent555
#17 Koryfeusz#

kupujacy ma 5 dni na opłacenie zakupu na lokalnie , 

oznacz moderatorów

Zetsek
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, jednak problem polega na tym, że z kupującym nie ma żadnego kontaktu od momentu w którym kliknął opcje „kup teraz”

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Żadnego znaczenia nie ma, przykre tylko ze się coś ustala a kupujący nie dotrzymuje słowa, ma 5dni na opłacenie i tyle, nic z tym nie zrobisz tak jest. Czekaj na kasę, wcześniej niczego nie wysyłaj, śrdoki muszą być tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji

oznacz moderatorów

Zetsek
#7 Wielbiciel#

Nie mam zamiaru niczego wysyłać do póki nie będę miał pieniędzy na koncie, jednak jestem praktycznie w 100% pewny, że tych pieniędzy nie uświadczę, domyślam się, że to swego rodzaju oszustwo, nie mam tylko bladego pojęcia w jakim celu, a teraz ja zostałem z zawieszonym ogłoszeniem na 5dni … masakra

oznacz moderatorów

Zetsek
#7 Wielbiciel#

EDIT : otrzymałem w tym momencie sms’a o treści :

Tytuł - info-sms

Treść sms’a - Potwierdź sprzedaż swojego przedmiotu w serwisie ogłoszeniowym (w tym miejscu jest link) 

domyślam się, że to oszustwo? W żaden link nie wchodze, proszę administracje o pomoc 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zetsek Prześlij zrzut ekranu z otrzymaną wiadomością na adres: phishing@allegro.pl. Zajmiemy się tą sprawą.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Zetsek
#7 Wielbiciel#

Wysłałem na podanego wyżej maila screeny całej rozmowy oraz ww. Sms’a

pozdrawiam

oznacz moderatorów

Zetsek
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie, czy coś udało się już ustalić w tej sprawie? Chciałbym móc wystawić przedmiot ponownie ponieważ zależy mi na czasie a póki co jestem zawieszony. Pozdrawiam

oznacz moderatorów