Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący trzykrotnie rozpoczął zakup i zapłacił tylko za trzeci produkt. W mojej ofercie wyglada jakbym sprzedala 3 przedmioty a sprzedalam tylko jeden. Przez to straciłam rowniez dwie darmowe wysylki paczkomatem. Czy można to odkręcic? ..i jak przywrócić dwa przedmioty, ktorych kupujący nie kupił-bo nie zapłacił?
@Krysia29, co do zasady, na Allegro Lokalnie kupujący ma 5 dni na opłacenie zamówienia - jeśli tego nie zrobi, wznowimy ofertę i możemy przywrócić limit. 🙂 Czy masz pewność, że kupujący nie sfinalizuje zamówienia? Widzę, że płatność jest rozpoczęta.
Ja nie widzę rozpoczętej płatności. Ten kupujący rozpoczął dwa razy zakup i zapłacił za trzeci. Chodzi o ten sam przedmiot, którego mam kilka sztuk. Myślę, że gdyby chciał kupić trzy sztuki to nie zamawiałby ich w trzech przesyłkach i zrobiłby przelew za trzy przedmioty a nie za jeden. Sądzę że to pomyłka kupujacego i nie sfinalizuje dwóch pozostałych zamówień.
@Krysia29, rozumiem. 🙂 Dodałam te dwie dostawy Smart! do Twojego konta.
Dziękuję.
Proszę również o przywrócenie dwóch sztuk niezakupionego przedmiotu w ofercie.
@Krysia29, musisz odczekać 5 dni - potem ilość sztuk powinna się zaktualizować.