
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam problem. Wystawiłem pewną rzecz na sprzedaż ktoś ją kupił minęły już dwa dni a ja dalej nie otrzymałem zapłaty. Z kupującym również nie mogę się skontaktować. Co mogę zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:45294072 Cześć. Wpłaty od kupujących sprawdzisz w zakładce Moje rozliczenia lub zakładce Środki i historia operacji.
Płatność od Kupującej znajduje się na Twoim koncie w Allegro Finanse. Musisz aktywować swoje konto do wypłat i zlecić przelew na swoje konto bankowe: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W porządku, dziekuję za pomoc. Czekam na weryfikacje konta po wysłaniu przelewu 🙂
Wiadomo jak długo to może potrwać ? 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:45294072 weryfikacja w przypadku operatora PayU może zająć do trzech dni roboczych.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szkoda ze nie ma w dalszym ciągu ocen, albo listy blokowanych użytkowników.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odświeżam temat bo mam coraz więcej takich kupujących co nie płacą i nie ma z nimi żadnego kontaktu.
Przecież przyczyniacie się do wyłudzania danych i na dodatek macie pełny podgląd komu.
Można by wprowadzić akceptację transakcji przez sprzedającego.
Możliwość anulowania sprzedaży przez sprzedawcę przed zapłatą też nie była by głupia.
Można choćby udostępnić telefon kupującego żeby była jakakolwiek możliwość innego kontaktu niż przez ten śmieszny chat którego połowa ludzi nie czyta wcale.
Czy zamierzacie w końcu rozwiązać tą sytuację?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem w ten samej sytuacji... Jak widać AL ma wywalone😡

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
System przyjęty przez Allegro Lokalnie jest absolutnie antyludzki i zwyczajnie zniechęca do wystawiania przedmiotów. Korzystam z niego kiedy już naprawdę muszę. Platforma zacofana, jakby z początków e-commerce. Jest to dla mnie totalnie niezrozumiałe przy całkiem prostych i już wypracowanych przez wiele serwisów narzędziach do zawierania transakcji, a także niezrozumiale wysokich opłatach.
Rozumiem chęć jak najmniejszego angażowania się, ale przy takim charakterze serwisu wypadałoby traktować na równi kupujących ze sprzedającymi. Tymczasem sprzedający jest właściwie zdany na łaskę kupującego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejny rok mija a allegro lokalnie nadal ma sprzedawcow w tylku... 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedałem przedmiot w sobotę.
Oferta: 4c2219ea-1eb0-4034-b9d8-2421d248f172
Do tej pory nie otrzymałem zapłaty.
Kupujący to partss (Jaroslaw Lazur
Proszę o sprawdzenie czy już były z nim problemy z płatnością.
Czy można wysłać jakieś ostrzeżenie?
Masakra!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam_Night konto tego sprzedającego jest zablokowane, więc w przypadku braku opłaty Twoja oferta wznowi się dziś automatycznie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po sprawdzeniu konta kupującego nie jest ono oznaczone jako zablokowane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam_Night Konto tego użytkownika jest zablokowane, taką informację widzimy w systemie jako pracownicy Allegro. Po swojej stronie widzisz, że użytkownik nic nie sprzedaje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy naprawdę nie można rozwiązać problemu braku wpłaty? Przecież to już naprawdę robi się denerwujące bo co jakiś czas ktoś rozpoczyna zakup a wpłaty nie ma. Co skutkuje tym, że dany przedmiot jest zblokowany do sprzedaży przez parę dni - to chora sytuacja. Zrobili by możliwość anulowania zakupu jak kupujący nie wpłaca ani nie raczy odpowiedzieć na pytanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest jeszcze inny aspekt kupowania i niepłacenia za zakup. U mnie dotyczy to tylko przypadków, gdy aukcje były promowane. Po 6 dniach aukcja zostaje wznowiona, ale promowanie już nie. Rodzi to podejrzenie, czy samo AL nie jest w to zamieszane. Uważam, że promowanie powinno też być wznowione, a nawet przedłużone o te 5/6 dni jak nie było widoczne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sam mam ten sam problem. trzeci raz "sprzedałem" telefon na AL...i nic. Tym razem, podczas licytacji, oboba , która ostatecznie wygrał (Bartek1249) napisał. "Chcę kupić ten telefon. Czy mogę prosić o jakiś numer kontaktowy w celu dogadania szczegółów ??". Odpisałem ze kontakt tylko przez czat na AL. Widzę, że nie ma sensu sprzedawać na AL.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy tak sytuacja na AL nie zainteresowałby Organizacje Ochrony Konsumentów? Zasady sa bardzo krzywdzące uczciwych ludzi, którzy sprzdają

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo ciekawe w tym kierunku było by jeszcze wspomnienie o e-meilach z fejkowymi zmianami cen które realnie nie mają dla konsumenta miejsca.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejny [edycja] wylicytował mi towar i nie zapłacił Andrzej Kozioł (olwebnu1) To już się staje normą Miałem tak już przy telefonach i zegarkach
Allegro zróbcie coś z tym bo wbijacie sobie kolejne gwoździe do trumny.
Dajcie możliwość kontaktu telefonicznego z licytującym bo czat to se może w głęboko schować, ponadto dajcie możliwość kontaktu z kolejnymi osobami z licytacji które dały mniejszą kwotę.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »