anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty od kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44017178
#1 Nowicjusz#

Witam mam problem. Wystawiłem pewną rzecz na sprzedaż ktoś ją kupił minęły już dwa dni a ja dalej nie otrzymałem zapłaty. Z kupującym również nie mogę się skontaktować. Co mogę zrobić?

 

oznacz moderatorów
56 ODPOWIEDZI 56
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:45294072 Cześć. Wpłaty od kupujących sprawdzisz w zakładce Moje rozliczenia lub zakładce Środki i historia operacji

Płatność od Kupującej znajduje się na Twoim koncie w Allegro Finanse. Musisz aktywować swoje konto do wypłat i zlecić przelew na swoje konto bankowe: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... 🙂 

oznacz moderatorów
Client:45294072
#7 Wielbiciel#

W porządku, dziekuję  za pomoc. Czekam na weryfikacje konta po wysłaniu przelewu 🙂

Wiadomo jak długo to może potrwać ? 😄

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45294072 weryfikacja w przypadku operatora PayU może zająć do trzech dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Chris_von_Luke
#8 Zapaleniec#

Szkoda ze nie ma w dalszym ciągu ocen, albo listy blokowanych użytkowników.

oznacz moderatorów
Chris_von_Luke
#8 Zapaleniec#

Odświeżam temat bo mam coraz więcej takich kupujących co nie płacą i nie ma z nimi żadnego kontaktu.


Przecież przyczyniacie się do wyłudzania danych i na dodatek macie pełny podgląd komu.
Można by wprowadzić akceptację transakcji przez sprzedającego.
Możliwość anulowania sprzedaży przez sprzedawcę przed zapłatą też nie była by głupia.
Można choćby udostępnić telefon kupującego żeby była jakakolwiek możliwość innego kontaktu niż przez ten śmieszny chat którego połowa ludzi nie czyta wcale.

Czy zamierzacie w końcu rozwiązać tą sytuację?

oznacz moderatorów
_comar_
#7 Wielbiciel#

Jestem w ten samej sytuacji... Jak widać AL ma wywalone😡

oznacz moderatorów
funf33l
#8 Zapaleniec#

System przyjęty przez Allegro Lokalnie jest absolutnie antyludzki i zwyczajnie zniechęca do wystawiania przedmiotów. Korzystam z niego kiedy już naprawdę muszę. Platforma zacofana, jakby z początków e-commerce. Jest to dla mnie totalnie niezrozumiałe przy całkiem prostych i już wypracowanych przez wiele serwisów narzędziach do zawierania transakcji, a także niezrozumiale wysokich opłatach.

Rozumiem chęć jak najmniejszego angażowania się, ale przy takim charakterze serwisu wypadałoby traktować na równi kupujących ze sprzedającymi. Tymczasem sprzedający jest właściwie zdany na łaskę kupującego

oznacz moderatorów
krzysiek12c1
#8 Zapaleniec#

Kolejny rok mija a allegro lokalnie nadal ma sprzedawcow w tylku... 🙂

oznacz moderatorów
Adam_Night
#8 Zapaleniec#

Sprzedałem przedmiot w sobotę. 

Oferta: 4c2219ea-1eb0-4034-b9d8-2421d248f172

Do tej pory nie otrzymałem zapłaty. 

Kupujący to partss (Jaroslaw Lazur

Proszę o sprawdzenie czy już były z nim problemy z płatnością.

Czy można wysłać jakieś ostrzeżenie? 

Masakra! 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Adam_Night konto tego sprzedającego jest zablokowane, więc w przypadku braku opłaty Twoja oferta wznowi się dziś automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Adam_Night
#8 Zapaleniec#

Po sprawdzeniu konta kupującego nie jest ono oznaczone jako zablokowane 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Adam_Night Konto tego użytkownika jest zablokowane, taką informację widzimy w systemie jako pracownicy Allegro. Po swojej stronie widzisz, że użytkownik nic nie sprzedaje. 

oznacz moderatorów
Klocek77
#9 Pomysłodawca#

Czy naprawdę nie można rozwiązać problemu braku wpłaty? Przecież to już naprawdę robi się denerwujące bo co jakiś czas ktoś rozpoczyna zakup a wpłaty nie ma. Co skutkuje tym, że dany przedmiot jest zblokowany do sprzedaży przez parę dni - to chora sytuacja. Zrobili by możliwość anulowania zakupu jak kupujący nie wpłaca ani nie raczy odpowiedzieć na pytanie. 

oznacz moderatorów
jyndrys
#8 Zapaleniec#

Jest jeszcze inny aspekt kupowania i niepłacenia za zakup. U mnie dotyczy to tylko przypadków, gdy aukcje były promowane. Po 6 dniach aukcja zostaje wznowiona, ale promowanie już nie. Rodzi to podejrzenie, czy samo AL nie jest w to zamieszane. Uważam, że promowanie powinno też być wznowione, a nawet przedłużone o te 5/6 dni jak nie było widoczne.

oznacz moderatorów
paulgerty
#7 Wielbiciel#

Sam mam ten sam problem. trzeci raz "sprzedałem" telefon na AL...i nic. Tym razem, podczas licytacji, oboba , która ostatecznie wygrał (Bartek1249) napisał. "Chcę kupić ten telefon. Czy mogę prosić o jakiś numer kontaktowy w celu dogadania szczegółów ??". Odpisałem ze kontakt tylko przez czat na AL. Widzę, że nie ma sensu sprzedawać na AL.

oznacz moderatorów
lex_24
#2 Obserwator#

Czy tak sytuacja na AL nie zainteresowałby Organizacje Ochrony Konsumentów? Zasady sa bardzo krzywdzące uczciwych ludzi, którzy sprzdają

oznacz moderatorów
Chris_von_Luke
#8 Zapaleniec#

Bardzo ciekawe w tym kierunku było by jeszcze wspomnienie o e-meilach z fejkowymi zmianami cen które realnie nie mają dla konsumenta miejsca.

oznacz moderatorów