Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Napisał do mnie klient , który twierdzi , że nie dostał zwrotu środków na swoje konto, po tym jak zrezygnował z zakupu. U mnie na koncie widnieje jako środki zwrócone do klienta. Nr. Oferty sprzedanego przedmiotu to 9d025fc7-55c5-11ed-bf22-89feb8edd369 . Proszę o sprawdzenie czy środki zostały zwrócone i na jakie konto. Klient pyta czy pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego było płacone
@Marinek2 jest weekend. Zwroty księgują się do 3 dni roboczych a nawet chyba dłużej jak się płaciło karta. Najlepiej kontaktować się z allegro bezpośrednio przez formularz niech poprosi o potwierdzenie przelewu, z którym uda się do banku. W innym przypadku czekaj na pomoc moderacji ale jest weekend a to też są ludzie 😀 i chcą spokojnie wypić ☕ 😆
Dziękuje za odpowiedz👍. Już wysłałem zapytanie na formularzu. Problem w tym , że cała transakcja odbyła się 27 października, a to już ponad tydzień. Pozdrawiam
Ostatnio coraz więcej jest tu takich wpisów, Allegro szwankuje ale w weekend środki nie idą>wolne > do kościoła. Wiesz że środki idą tam skąd wyszły a jak kupujący płacił?często nie wiedzą gdzie ich szukać.
@Marinek2 widzę, że chwilę temu otrzymałeś od nas odpowiedź w zgłoszeniu nr 27575350. Zwrot zaksięgował się poprawnie i moja koleżanka wysłała odpowiednie powiadomienie do kupującego. Mam nadzieję, że dzięki temu odnajdzie zwrot, a w razie problemów może liczyć na naszą pomoc, Ty nie masz czym się martwić, bo zwrot został wykonany 🙂
Dziękuję za bardzo szybką reakcję! Wsparcie z waszej strony jest na 5+😉👍 .Gorąco pozdrawiam!
@Marinek2 super, dziekujemy bardzo za miłę słowa 🙂 I polecamy się na przyszłość 😉