Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ja też mam problem dotyczący nadpłaty, choć akurat w Allegro Lokalnie. Klient kupił ode mnie przedmioty w opcji "kup teraz" z przesyłką InPost za 8,99 zł. Wykonałem na rachunek Allegro przelewy opłaty za obsługę oraz przedmiotowych 8,99 zł. Przy próbie wysyłki trafiłem na zepsuty paczkomat, w wyniku czego nie udało się nadać paczki, ale została ona zakwalifikowana jako wysłana. Po mejlowym pingpongu z InPostem, który uchylił się od odpowiedzialności za awarię paczkomatu, etykieta została anulowana. Ustaliłem z klientem, że wyślę mu przedmioty listem poleconym. Napisałem do konsultantki Allegro Lokalnie Sylwii [edycja] jaki jest stan sprawy i poprosiłem o zwrot 8,99 zł jako faktycznej nadpłaty.
I cisza. Żadnej odpowiedzi, żadnego zwrotu pieniędzy. Poczekam dwa tygodnie. Jeśli nie doczekam się odpowiedzi i zwrotu pieniędzy, to - mimo małej kwoty - zgłoszę do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej reklamację wadliwie wykonanej usługi pocztowej przez Inpost i Allegro Lokalnie razem wzięte.
@Pe_Beo Bardzo przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. Poprosiłam już naszego pracownika o kontakt z Tobą w tej sprawie, więc poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
OK. Problem został szybko rozwiązany.