anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić i kto odpowiada za zaginioną przesyłkę Inpost?

Client:124905942
#1 Nowicjusz

Wysłałam przesyłkę inpostem do kupującego który wylicytował u mnie produkt na allegro lokalne . Przesyłka świeci jako w "w drodze" choć już dostałam meila od pracownika inpost z prośbą o opisanie wyglądu listu. Kto ma złożyć reklamację do inpost? czy allegro w jakiś sposób pomaga w tym względzie ? Jak jest procedura gdyż pierwszy raz mam taką sytuację . Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:124905942 jeśli jesteś osobą prywatną i sprzedaż nie była B2C a C2C to po nadaniu paczki na kupującego przechodzi ryzyko utraty paczki 😞 reklamacje prawnie powinien złożyć kupujący ale nic nie szkodzi na przeszkodzie żebyś to Ty złożył bo wiesz jak wygląda paczka itp. Napisz do Allegro bo to ich umowa i poproś o złożenie reklamacji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:124905942
#1 Nowicjusz

Dziękuję za informację , ale jak napisać do allegro? gdzie się zalogować? Pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124905942 Są dwie możliwości złożenia reklamacji zależne od tego czy przesyłka była realizowana w ramach Allegro Smart! czy poza tą usługą. Szczegóły znajdziesz tutaj.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:124905942
#1 Nowicjusz

Dzień dobry , ale czy jeśli przesyłka nie była nadana allegro smart , to czy przez allegro można złożyć reklamację do inpost . Pozdrawiam

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:124905942 nie daj się wrobić w składanie reklamacji. Zrzekasz sie na kupującego prawa do złożenia reklamacji na piśmie plus udziel informacji o wyglądzie paczki i tyle. W zakupie od osoby prywatnej ryzyko uszkodzenia lub przepadku rzeczy przechodzi na kupujacego z chwilą nadania.

oznacz moderatorów