Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam przesyłkę inpostem do kupującego który wylicytował u mnie produkt na allegro lokalne . Przesyłka świeci jako w "w drodze" choć już dostałam meila od pracownika inpost z prośbą o opisanie wyglądu listu. Kto ma złożyć reklamację do inpost? czy allegro w jakiś sposób pomaga w tym względzie ? Jak jest procedura gdyż pierwszy raz mam taką sytuację . Pozdrawiam
@Client:124905942 jeśli jesteś osobą prywatną i sprzedaż nie była B2C a C2C to po nadaniu paczki na kupującego przechodzi ryzyko utraty paczki 😞 reklamacje prawnie powinien złożyć kupujący ale nic nie szkodzi na przeszkodzie żebyś to Ty złożył bo wiesz jak wygląda paczka itp. Napisz do Allegro bo to ich umowa i poproś o złożenie reklamacji 🙂
Dziękuję za informację , ale jak napisać do allegro? gdzie się zalogować? Pozdrawiam
@Client:124905942 Są dwie możliwości złożenia reklamacji zależne od tego czy przesyłka była realizowana w ramach Allegro Smart! czy poza tą usługą. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Dzień dobry , ale czy jeśli przesyłka nie była nadana allegro smart , to czy przez allegro można złożyć reklamację do inpost . Pozdrawiam
@Client:124905942 nie daj się wrobić w składanie reklamacji. Zrzekasz sie na kupującego prawa do złożenia reklamacji na piśmie plus udziel informacji o wyglądzie paczki i tyle. W zakupie od osoby prywatnej ryzyko uszkodzenia lub przepadku rzeczy przechodzi na kupujacego z chwilą nadania.