Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry, mam blokadę na wyplatę środków, ile jeszcze bedzie trwać weryfikacja konta ?
jeśli wszystko poprawnie wykonałeś w ciągu 5 dni powinno być aktywne .
@levela1, proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości. Weryfikujemy przesłane dokumenty. 🙂
Dziękuję
Witam ten sam problem nie wiem czy dostanę w ogóle te pieniądze proszę o pomoc gdzie są te pieniadze
@ADIJASDARPLO Operator PayU wysłał do Ciebie prośbę o przesłanie dokumentów, ponieważ nie dołączyłeś ich w procesie weryfikacji konta do wypłat. Możesz to zrobić w odpowiedzi na wiadomość od PayU lub przez zakładkę Ustawienia wypłat. W Twoim przypadku chodzi dokładnie o przesłanie dowódu tożsamości.
Nie mam takiej wiadomości, dostałam tylko że mogę już wypłaci środki z payu. Oczywiście nie mogłam ich wypłacić, dziś dostałam informację że moje środki zostały zablokowane do 18.12.2021 napisałam meila w ten sprawie i odp nie otrzymałam. Przelew24 jest ciągle weryfikowany odesłali mi 1.01zl i dalej nic. Do wypłaty mam ponad 4tys i przestało mnie to już bawić, prosząc was o pomoc cały czas słyszę proszę czekać, poinformujemy cię, ale o czym? Bo jak na razie nic konkretnego nie napisaliście. Nie rozumiem tego żeby w 21 wieku człowiek nie mógł odebrać swoich pieniędzy i jeszcze prosił się o nie.
@ADIJASDARPLO, spróbuję wyjaśnić tę sprawę. Potrzebuję, abyś potwierdziła, czy konto o numerze (wskazałaś je do wypłat) 45**********************97, jest aktualne?
Tak zgadza się. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ADIJASDARPLO, wyjaśniam tę sprawę. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
I co dalej chwilą cierpliwości już minęła
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy może ktoś z was miał taką samą sytuację albo może zna odpowiedź na moje pytanie.
Mianowicie chodzi o to że od kilku dni nie mogę wypłacić swoich środków z payu, pisałam kilkukrotnie do allegro i cały czas dostawałam cześć odpowiedź lub żadnej. Najpierw problem polegał na tym że weryfikację trwały dłużej niż powinny po mimo tego że przelewy 1.01zl zostały już zwrócone. Kiedy napisałam w tej sprawie wiadomość po kilku minutach wszystko zostało aktywowane, oprócz tego raz dostałam informację że dokumenty nie zostały wysłane a raz że wszystko jest w porządku i mogę już wypłacić środki. Kiedy już przystąpiłam do tych czynności pasek z napisem o wypłacie środków był koloru szarego co oznacza że dalej nie mogę wypłacić, oczywiście napisałam kolejną wiadomości i kolejną.... Nagle dowiedziałam się ze została nałożona na mnie blokada 30 dni z powodu anulowania wpłaty ( oczywiście ja tego nie anulowałam tylko payu) i tu pojawia się kolejny problem, dlaczego nie dostałam wcześniej jakiejkolwiek informacji o takiej blokadzie... Blokada oczywiście została usunięta w ten sam dzień co się o niej dowiedziałam. A więc do brzegu, wszystko było już aktywne miało prawidłowy kolorek ☺️ więc można przystąpić do wypłaty tak też się stało. Wszystko poszło tak jak miało iść aż... Po kilku minutach dostałam wiadomość że moja wypłata nie została zrealizowana 🤷:płeć_żeńska:🙅:płeć_żeńska:. Ręce opadają po prostu ale próbuje dalej, więc wysłałam ss tej wiadomości do allegro i dostałam odp że Pan już zgłupiał i sam nie wie o co chodzi. Na koniec allegro jest wszystko w porządku więc problem jest po stronie PayU Pan się z nimi skontaktuję i da odpowiedź mi. Pomijając fakt że przez 2/3dni środków nie było ani na allegro ani u mnie na koncie bankowym 🤔 na pytanie gdzie się znajdują odp nie ma. Dziś środki się pojawiły na koncie allegro z brakiem możliwości wypłaty. Pisząc z Panią tym razem dowiedziałam się w sumie tego samego czyli nic. Środki zostały zablokowane i kontaktują się z payu. Taki o to finał mojej historii, z góry przepraszam za błędy czy lekkie zamieszanie w tej sprawie ale pisze zdenerwowana ponieważ to nie jest mała kwota i nikt nie potrafi udzielić mi odpowiedniej informacji na temat tego co się z nim dzieje i dlaczego. Czy ktoś z was może miał taką sytuację? Albo wie może gdzie można to zgłosić żeby coś się ruszyło. Ja już nie mam siły pisać do nich w kółko tego samego, dla mnie to po prostu jest jakaś kpina żeby w 21 wieku człowiek musiał prosić się o własne pieniądze i jakiekolwiek informacje na ich temat. Myślałam że allegro to dobra firma ale niestety się myliłam. Żadnego kontaktu z ich strony, jeżeli sama nie napiszę to się nie dowiem... Proszę o pomoc jakąkolwiek 🙏😔
mam ten sam problem
No to ładnie ludzi traktują.
Zapomniałam wspomnieć że robią z człowieka głupka, ponieważ na samym początku dostałam wiadomość że mogę już wypłacić pieniądze z payU ale oczywiście jak się po chwili okazało nie mogłam, i to nie pierwszy raz tak już miałam. Nie wiem czy oni nie wiedzą co wysyłają czy wysyłają już dla świętego spokoju...
@kokardakokarda widzę, że u Ciebie powinna być możliwość wypłaty. Masz ustawione wypłaty na żądanie, dlatego sprawdź prosze czy możesz wypłacić środki na konto bankowe w tej zakładce. Jeżeli napotkasz trudności to bardzo proszę poczekaj na odpowiedź w sprawie nr. 18876336, moja koleżanka konsultuje to z operatorem Przelewy24 i gdy tylko otrzyma od nich odpowiedź, przekaże ją Tobie w tej sprawie.
@ADIJASDARPLO najmocniej przepraszam za te utrudnienia! Przyznam, że można się pogubić czytając Twoje wymiany wiadomości z nami. Widzę, że w tej chwili sprawa jest konsultowana z operatorem płatności i otrzymasz od nas odpowiedź w sprawie nr. 18803030, gdy tylko potwierdzimy, że wypłaty są możliwe na Twoim koncie. Poproszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
To dlatego ten żyrandol sprzedajesz tylko za pobraniem?
To nie chodzi o żyrandol, sprzedałam jeszcze jeden produkt wszystko zostało zatwierdzone jak i po mojej stronie tak i po stronie kupującego. Problem jest w allegro i PayU. Tylko nikt nie chcę mi udzielić informacji dlaczego i o co chodzi.