anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli mam blokadę wypłat? Jak długo trwa weryfikacja?

levela1
#7 Wielbiciel#

dzień dobry, mam blokadę na wyplatę środków, ile jeszcze bedzie trwać weryfikacja konta ?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

mdrogeria
#21 Demiurg#

 jeśli wszystko poprawnie wykonałeś w ciągu 5 dni powinno być aktywne .

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@levela1, proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości. Weryfikujemy przesłane dokumenty. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

levela1
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

Witam ten sam problem nie wiem czy dostanę w ogóle te pieniądze proszę o pomoc gdzie są te pieniadze

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ADIJASDARPLO Operator PayU wysłał do Ciebie prośbę o przesłanie dokumentów, ponieważ nie dołączyłeś ich w procesie weryfikacji konta do wypłat. Możesz to zrobić w odpowiedzi na wiadomość od PayU lub przez zakładkę Ustawienia wypłat. W Twoim przypadku chodzi dokładnie o przesłanie dowódu tożsamości. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

Nie mam takiej wiadomości, dostałam tylko że mogę już wypłaci środki z payu. Oczywiście nie mogłam ich wypłacić, dziś dostałam informację że moje środki zostały zablokowane do 18.12.2021 napisałam meila w ten sprawie i odp nie otrzymałam. Przelew24 jest ciągle weryfikowany odesłali mi 1.01zl i dalej nic. Do wypłaty mam ponad 4tys i przestało mnie to już bawić, prosząc was o pomoc cały czas słyszę proszę czekać, poinformujemy cię, ale o czym? Bo jak na razie nic konkretnego nie napisaliście. Nie rozumiem tego żeby w 21 wieku człowiek nie mógł odebrać swoich pieniędzy i jeszcze prosił się o nie. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ADIJASDARPLO, spróbuję wyjaśnić tę sprawę. Potrzebuję, abyś potwierdziła, czy konto o numerze (wskazałaś je do wypłat) 45**********************97, jest aktualne?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

Tak zgadza się.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ADIJASDARPLO, wyjaśniam tę sprawę. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

I co dalej chwilą cierpliwości już minęła

 

oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy może ktoś z was miał taką samą sytuację albo może zna odpowiedź na moje pytanie.

Mianowicie chodzi o to że od kilku dni nie mogę wypłacić swoich środków z payu, pisałam kilkukrotnie do allegro i cały czas dostawałam cześć odpowiedź lub żadnej. Najpierw problem polegał na tym że weryfikację trwały dłużej niż powinny po mimo tego że przelewy 1.01zl zostały już zwrócone. Kiedy napisałam w tej sprawie wiadomość po kilku minutach wszystko zostało aktywowane, oprócz tego raz dostałam informację że dokumenty nie zostały wysłane a raz że wszystko jest w porządku i mogę już wypłacić środki. Kiedy już przystąpiłam do tych czynności pasek z napisem o wypłacie środków był koloru szarego co oznacza że dalej nie mogę wypłacić, oczywiście napisałam kolejną wiadomości i kolejną.... Nagle dowiedziałam się ze została nałożona na mnie blokada 30 dni z powodu anulowania wpłaty ( oczywiście ja tego nie anulowałam tylko payu) i tu pojawia się kolejny problem, dlaczego nie dostałam wcześniej jakiejkolwiek informacji o takiej blokadzie... Blokada oczywiście została usunięta w ten sam dzień co się o niej dowiedziałam. A więc do brzegu, wszystko było już aktywne miało prawidłowy kolorek ☺️ więc można przystąpić do wypłaty tak też się stało. Wszystko poszło tak jak miało iść aż... Po kilku minutach dostałam wiadomość że moja wypłata nie została zrealizowana 🤷‍:płeć_żeńska:🙅‍:płeć_żeńska:. Ręce opadają po prostu ale próbuje dalej, więc wysłałam ss tej wiadomości do allegro i dostałam odp że Pan już zgłupiał i sam nie wie o co chodzi. Na koniec allegro jest wszystko w porządku więc problem jest po stronie PayU Pan się z nimi skontaktuję i da odpowiedź mi. Pomijając fakt że przez 2/3dni środków nie było ani na allegro ani u mnie na koncie bankowym 🤔 na pytanie gdzie się znajdują odp nie ma. Dziś środki się pojawiły na koncie allegro z brakiem możliwości wypłaty. Pisząc z Panią tym razem dowiedziałam się w sumie tego samego czyli nic. Środki zostały zablokowane i kontaktują się z payu. Taki o to finał mojej historii, z góry przepraszam za błędy czy lekkie zamieszanie w tej sprawie ale pisze zdenerwowana ponieważ to nie jest mała kwota i nikt nie potrafi udzielić mi odpowiedniej informacji na temat tego co się z nim dzieje i dlaczego. Czy ktoś z was może miał taką sytuację? Albo wie może gdzie można to zgłosić żeby coś się ruszyło. Ja już nie mam siły pisać do nich w kółko tego samego, dla mnie to po prostu jest jakaś kpina żeby w 21 wieku człowiek musiał prosić się o własne pieniądze i jakiekolwiek informacje na ich temat. Myślałam że allegro to dobra firma ale niestety się myliłam. Żadnego kontaktu z ich strony, jeżeli sama nie napiszę to się nie dowiem... Proszę o pomoc jakąkolwiek 🙏😔

oznacz moderatorów

kokardakokarda
#1 Nowicjusz#

mam ten sam problem

 

oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

No to ładnie ludzi traktują.

Zapomniałam wspomnieć że robią z człowieka głupka, ponieważ na samym początku dostałam wiadomość że mogę już wypłacić pieniądze z payU ale oczywiście jak się po chwili okazało nie mogłam, i to nie pierwszy raz tak już miałam. Nie wiem czy oni nie wiedzą co wysyłają czy wysyłają już dla świętego spokoju... 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kokardakokarda widzę, że u Ciebie powinna być możliwość wypłaty. Masz ustawione wypłaty na żądanie, dlatego sprawdź prosze czy możesz wypłacić środki na konto bankowe w tej zakładce. Jeżeli napotkasz trudności to bardzo proszę poczekaj na odpowiedź w sprawie nr. 18876336, moja koleżanka konsultuje to z operatorem Przelewy24 i gdy tylko otrzyma od nich odpowiedź, przekaże ją Tobie w tej sprawie.

@ADIJASDARPLO najmocniej przepraszam za te utrudnienia! Przyznam, że można się pogubić czytając Twoje wymiany wiadomości z nami. Widzę, że w tej chwili sprawa jest konsultowana z operatorem płatności i otrzymasz od nas odpowiedź w sprawie nr. 18803030, gdy tylko potwierdzimy, że wypłaty są możliwe na Twoim koncie. Poproszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.  
 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

To dlatego ten żyrandol sprzedajesz tylko za pobraniem?

oznacz moderatorów

ADIJASDARPLO
#8 Zapaleniec#

To nie chodzi o żyrandol, sprzedałam jeszcze jeden produkt wszystko zostało zatwierdzone jak i po mojej stronie tak i po stronie kupującego. Problem jest w allegro i PayU. Tylko nikt nie chcę mi udzielić informacji dlaczego i o co chodzi. 

oznacz moderatorów