Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio sprzedałem przedmiot pierwszy raz na allegro lokalnie i przyszedł mi mail, że mogę wysłać towar, ale nie mam skonfigurowanej usługi przelewy24 i środki będą dostępne od 13.07. Nie zauważyłem, że nie miałem skonfigurowanych usług przelewy24 przed sprzedażą. Po tym jak ogarnąłem już wypłaty, nie pojawiły mi się środki i nie wiem co zrobić teraz.
@Client:61140429 Albo kupujący Ci nie zapłacił, albo (co bardziej prawdopodobne) środki były na PayU (a nie Przelewy24) i zostały już automatycznie wypłacone. Sprawdź tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji czy pieniądze już wyszły z AF.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:61140429 Kupujący Ci nie zapłacił. Jedyną formą płatności, którą udostępniłeś w ofercie była płatność przy odbiorze. W tej sytuacji opcja zapłaty przez Allegro Finanse nie jest dostępna, więc mail z informacją o wpłacie powinien Cię co najmniej zdziwić. Jeśli wydałeś towar kupującemu, sugeruję zgłoszenie sprawy na policję.
Zablokowaliśmy konto kupującego.
Tylko że automatycznie mi zakończyło ogłoszenie i pojawiła się informacja że przedmiot został zakupiony.
Ale już mail dotyczący płatności był podrobiony.
@Client:61140429 Potwierdzam to, co napisał @vonNogay
Ale chciałbym się dowiedzieć jeszcze tylko, że jesli wplata od kupującego nigdy nie miała miejsca, to dlaczego mam zapłacić za sprzedaż przedmiotu do allegro?
@Client:61140429 Anulowaliśmy tę opłatę.
Mam nadzieję, że następne transakcje będą bardziej udane 🙂