Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zakupieniu i zapłaceniu za towar, nie wyświetla mi się opcja przygotowania paczki i wygenerowania etykiety
@trucko a kupujący jaką metodę transportu wybrał. To działa tylko przy Allegro Inpost paczkomat
Wybrał i zaplacił za paczkomat. Tylko taka opcje wysyłki mam w ogłoszeniu
@trucko to może nie zapłacił?
Masz ty tę wpłatę Środki i historia operacji
Jest wszystko opłacone i podane są wszystkie dane do wysyłki. W historii również jest wpis o wpłacie.
A kiedy sprzedałeś?
podaj numer oferty to może moderatorzy coś wiedza więcej
Sprzedalem dziś po godz 7 rano. Zapłacone było tez po chwili.
Nr oferty: 7e69c60b-4d64-469f-a1e7-ca9e44498e24
Jak by co to dziś rano wylogowało chyba automatycznie wszystkich użytkowników aplikacji inpost na telefonach więc może są jakieś prace prowadzone, albo były...
Na AL możesz wysłać tylko przez paczkomat z Allegro, resztę wysyłek realizujesz samodzielnie.
Nie pojawia mi się przycisk którym zawsze generowałem etykietę. 30 min wcześniej nadawałem inna paczkę i wszystko poszło bez problemu
@trucko czyszczenie plików cookies i pamięci przeglądarki przeprowadziłeś. W trybie prywatnym też nic się nie pojawia? Jak masz inną przeglądarkę możesz też sprawdzić.
Sprawdziłem w innej przeglądarce i w aplikacji na tel, dalej nie pojawia się przycisk do przygotowania paczki
@trucko Opcja dostawy, którą wybrał kupujący, to Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata. Nie zrealizujesz takiej przesyłki przez nasz system. Na Lokalnie wyślesz przesyłki z opcją dostawy Allegro Paczkomaty Inpost.